Ik heb een probleem met mijn fps dat sommige mensen wel herkennen.
Als ik counter-strike speel dan krijg ik om de 10 minuten een fps drop naar de 2 fps ongeveer. Dat blijft dan zo voor 30 sec. als het niet langer is. Dan bouwt hij het langzaam weer op en begint alles weer van vooraan.
Nu ben ik na een heleboel googelen erachter gekomen dat mijn laptop "dichtslaat" als hij te heet word. En neemt hij een soort van pauze's.
Ik moet dus een cooling pad kopen. Wat blijkt te werken volgens anderen.
Nu weet ik alleen niet wat voor een cooling pad aangezien nergens echt duidelijk staat.
Maar er wel heel veel topics zijn precies gericht op specifieke laptop's.
En daarom ben ik er ook één gestart.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem.
De prijs maakt niet zo vreselijk veel uit als het maar niet boven de 50 euro word.
Foto van mijn laptop:

Link naar mijn laptop op de acer site:
Acer Aspire 5100
Link naar de specificaties van mijn laptop op de acer site:
Acer Aspire 5100 Specificaties
Als ik counter-strike speel dan krijg ik om de 10 minuten een fps drop naar de 2 fps ongeveer. Dat blijft dan zo voor 30 sec. als het niet langer is. Dan bouwt hij het langzaam weer op en begint alles weer van vooraan.
Nu ben ik na een heleboel googelen erachter gekomen dat mijn laptop "dichtslaat" als hij te heet word. En neemt hij een soort van pauze's.
Ik moet dus een cooling pad kopen. Wat blijkt te werken volgens anderen.
Nu weet ik alleen niet wat voor een cooling pad aangezien nergens echt duidelijk staat.
Maar er wel heel veel topics zijn precies gericht op specifieke laptop's.
En daarom ben ik er ook één gestart.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem.
De prijs maakt niet zo vreselijk veel uit als het maar niet boven de 50 euro word.
Foto van mijn laptop:
Link naar mijn laptop op de acer site:
Acer Aspire 5100
Link naar de specificaties van mijn laptop op de acer site:
Acer Aspire 5100 Specificaties
offtopic:
Is het bumpen van een topic hier toegestaan ?
Is het bumpen van een topic hier toegestaan ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 16:36 . Reden: [offtopic] Is het bumpen van een topic hier toegestaan ? [/offtopic] toevoegen ]