Ik heb een laptop met de map mijn documenten op het netwerk, deze netwerk map is offline beschikbaar gemaakt. maar zodra ik zonder netwerk mijn documenten open krijg ik een foutmelding van explorer.EXE (er is een fout opgetreden en wordt afgesloten) zonder verdere info.
tot vorige week heeft alles prima gewerkt.
iemand enig idee??
PS
ik heb (afgelopen week?) iets gelezen over een patch waar een probleem mee was en een workaround hiervoor, maar ik kan het niet meer terug vinden, en was benieuwd of het daar mee te maken had.
heb gezocht in nieuws en op got en op de microsoft website maar kan het niet terug vinden..
Edit: nieuwsbericht gevonden en heeft te maken met IE6 op de laptop draait IE7 maar het is wel explorer.exe versie 6.*
tot vorige week heeft alles prima gewerkt.
iemand enig idee??
PS
ik heb (afgelopen week?) iets gelezen over een patch waar een probleem mee was en een workaround hiervoor, maar ik kan het niet meer terug vinden, en was benieuwd of het daar mee te maken had.
heb gezocht in nieuws en op got en op de microsoft website maar kan het niet terug vinden..
Edit: nieuwsbericht gevonden en heeft te maken met IE6 op de laptop draait IE7 maar het is wel explorer.exe versie 6.*
[ Voor 8% gewijzigd door 2bmws op 20-12-2007 16:24 ]
Time is an illusion, Lunchtime doubly so