Toon posts:

problemen met herinstalatie van xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb na formateren van de hd,problemen met de instalatie van xp home,alles verloopt heel normaal tot setup de gegevens naar de hd geschreven heeft ,en dan afsluit /terug opstart na 15/sec,normaal zou hij dan van af de harde schijf moeten opstarten ,maar dat vertikt hij gewoon,telkens gaat hij terug opstarten van af de cd, en de hele procedure begint van voor af aan.
Er komt wel de vraag of ik wil opstarten van de cd,druk op een toets, wanneer ik daar niet op reageer gebeurd er helemaal niks ,blijf hij gewoonstaan.in de BIOS staat als eerst cdrom/harddisk/floppy,Kan iemend mij helpen, zodat ik mijn machientje terug aan de praat krijg? alvast bedankt wiosna :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Na de herstart moet je eens de CD-ROM uit de CD-ROM station halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 20-12-2007 14:35 ]

Wauw, een sig!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Hoe staat de boot sequence ingesteld? Haal voor de zekerheid alles weg behalve je HDD.

@Outerspace: Waarom? hij negeert toch de melding dat hij op een toets moet drukken om van CD op te starten?

[ Voor 42% gewijzigd door nowell op 20-12-2007 14:36 ]

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:39

Multensor

wtf

Klinkt mayb heel simpel maar toch even zeggen.

Waarom doe je niet eerst hd/cd/floppy? Want nu moet de bios ehm toch vanaf de cd opstarten (mits de xp cd er in zit)? OF heb ik je hele verhaal verkeerd begrepen ? :)

erhmm.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

nowell schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:34:
Hoe staat de boot sequence ingesteld? Haal voor de zekerheid alles weg behalve je HDD.

@Outerspace: Waarom? hij negeert toch de melding dat hij op een toets moet drukken om van CD op te starten?
Als er geen CD-ROM inzit valt er ook niet van af te starten. Met andere woorden; als de CD-ROM er niet in zit krijgt hij de melding ook niet om vanaf de CD-ROM te starten.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de cd er uithaal ,start hij evenmin op ,blijft m gewoon hangen.de opstart volgorde heb ik ook al eens verandert,in harddisk/cdrom/floppy,geen verandering,aan de hd hapert ook niks ,heb ik getest met de tool van seagateik geraak ontmoedigt,er word gezegd dat mijn moederbord de geest gegeven heeft ,zou dat kunnenzijn?
Pagina: 1