Toon posts:

[WolfET] Loopt niet soepel op een snel genoeg systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een acer aspire 5920G met een nvidia 8600 MGT 512MB DDR2, dus met deze specs moet ik natuurlijk het oude spel wolfenstein et kunnen spelen. Maar dit lukt dus haast niet, het spel schokt en draait zeer onstabiel met windows xp. Ik heb wel een dual boot met vista maar dit kan er toch niets mee te maken hebben. Zelfs crysis en cod4 werken allemaal!

mvg

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb hetzelfde met Unreal en heeft te maken met je cpu.
Ik weet de oplossing ook niet precies. :/

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je titel even aangepast, die was niet zo duidelijk. Wat heb je verder voor systeem, heb je al andere drivers geprobeerd, en wat gaf google als antwoord?
Heb je ook een beetje de basis van je config voor ons?

En inderdaad, probeer eens in het taakbeheer de affiniteit van WolfET.exe (oid) op core 0 of core 1 te zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
systeem =
intel core 2 duo T7500 2.2 ghz fsb 800mhz en 4 mb cach
2 gig ddr2 aan 800 mhz
ge force 8600mGT 512DDR2 turbocache

ik ga eens proberen et op core O of core 1 te zetten

Verwijderd

God, ik kan er even niet opkomen maar er is een progamma te vinden op internet waarmee je je CPU speed (die natuurlijk veel te hoog is waardoor de processor als het ware struikelt over zijn eigen voeten ) kan verlagen. Google is your friend!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost bedankt k raad aan floris om hetzelfde te doen bij het spelen van unreal.
Nu draaien oude spellen op 1 core schitterend!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ik heb de affinity al een keer vast gezet op 1 core, maar dit verhielp mijn probleem bij Unreal niet.
Hij bleef stotteren en warpen sinds ik de quad heb..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Floris-K schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:15:
ik heb de affinity al een keer vast gezet op 1 core, maar dit verhielp mijn probleem bij Unreal niet.
Hij bleef stotteren en warpen sinds ik de quad heb..
Dat heeft dan toch niet veel met dit probleem meer te maken; ik denk dat je beter even een eigen topic kunt openen voor dit probleem.

Dit overigens na Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen doorgelopen te hebben ;)

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TheZeroorez schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:40:
[...]

Dat heeft dan toch niet veel met dit probleem meer te maken; ik denk dat je beter even een eigen topic kunt openen voor dit probleem.

Dit overigens na Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen doorgelopen te hebben ;)
Ja die heb ik doorlopen.. het is ook alleen bij de eerste Unreal. Ut99 zeg maar..
Spel ligt nu iig stof te happen :)
Pagina: 1