Toon posts:

[SLI] 8800GTS G92 512 & 1024 MB RAM?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een hele domme vraag, maar is het mogelijk om SLI te draaien met de volgende 2 videokaarten:

Primair: 8800 GTS (G92 core) 1024 MB RAM
Secundair: 8800 GTS (G92 core) 512 MB RAM

Want ik was altijd in de veronderstelling dat bij een SLI-opstelling men niet het geheugen gebruikt van de 2e kaart. Is dit zo?

Of ben je echt verplicht 2 kaarten te nemen met exact hetzelfde geheugen? Immers is de kaart, op het geheugen na, gelijk aan elkaar...

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 18:27

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Je bent niets verplicht. Maar in SLI zal bij beide kaarten 512 MB van het geheugen gebruikt gaan worden, dus blijft er bij 1 kaart 512MB ongebruikt over.

Het is helemaal niet zo dat het geheugen van de 2de kaart niet gebruikt word, maar op beide geheugens word gewoon hetzelfde neergezet.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Volgens mij is dit wel mogelijk aangezien de cores gelijk aan elkaar zijn

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Er is veel over dit onderwerp te vinden, bijvoorbeeld op SLI Zone.
Het kan wel, alleen er wordt maximaal 512MB van je videokaart gebruikt in dat geval (de minimum hoeveelheid RAM van de individuele kaarten in je SLI opstelling).

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:19
Het is mogelijk, echter zal de 512Mb die de 1024MB versie extra heeft ongebruikt blijven. punt.

M3P - M3LR - 6320Wp

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor jullie antwoorden.

Kort gezegd: Wil ik de volle 1024 MB RAM in SLI gebruiken, dan dien ik 2 kaarten te hebben met dezelfde hoeveelheid geheugen!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:46:
Oke bedankt voor jullie antwoorden.

Kort gezegd: Wil ik de volle 1024 MB RAM in SLI gebruiken, dan dien ik 2 kaarten te hebben met dezelfde hoeveelheid geheugen!
Euh...ja :Y)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1