[Logitech mx5000 + muis] Muis heeft eigen leven

Pagina: 1
Acties:

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Het volgende rare gebeurd er. Situatie: Ik zit te werken, ineen doet mijn muis niks meer en toetsenbord. Ik beweeg met muis ineens doet alles het weer maar de muis maakt op het beeldscherm een soort rondje (kallibratie?). Tevens als ik met de muis bewoog en ik stopte met mijn hand liep de muis op scherm nog een stukje door.. Nou na 2 weken was ik dit zo zat dat dit om de 45min ongeveer gebeurde dat ik de nieuwste software eens geinstallerd heb. Dit heeft geen baat gehad. Voor dat ik een nieuw TB en MS aanvraag wil ik eigenlijk eerst kijken of het nodig is om deze kosten te maken. Ik weet wel dat ik dan weer een TB en MS met kabeltje neem.
Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik zit niet aan de drug of alcohol dat ik rare dingen zie.

Ik werk op een terminal server met remote desktop. Het kan geen virus zijn want ik ben de eenige van 300 gebruikers wat er las van heeft. Er zijn meerdere met dit toetsenbord en die hebben er geen las van.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het draadloos spul is kan het wel eens interferentie zijn tussen die dingen. Sluit het ding eens opnieuw aan, zodat hij de mogelijkheid heeft een vrij kanaal te pakken.

Hier op het werk hebben we ook logitech muizen gehad (draadloos) maar die zijn er inmiddels allemaal uitgegooid omdat ze niet goed werkten (niet reageren, random bewegen) als er meerdere mensen tegelijkertijd bezig waren. En we zitten hier nu niet echt dicht op elkaar.

• kromme

kromme

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:48:
Als het draadloos spul is kan het wel eens interferentie zijn tussen die dingen. Sluit het ding eens opnieuw aan, zodat hij de mogelijkheid heeft een vrij kanaal te pakken.

Hier op het werk hebben we ook logitech muizen gehad (draadloos) maar die zijn er inmiddels allemaal uitgegooid omdat ze niet goed werkten (niet reageren, random bewegen) als er meerdere mensen tegelijkertijd bezig waren. En we zitten hier nu niet echt dicht op elkaar.
Ik heb alles al meerdre malen opnieuw aangesloten en het probleem blijft voortbestaan. Denk dat ik vanmiddag maar eens een nieuwe ga bestellen.

Verwijderd

Als het alleen jouw betreft kan het nog steeds interferentie zijn. De sensoren van jouw muis kunnen bijvoorbeeld gevoeliger zijn dan die van je buurman. In dat geval dus een defect. Ik neem aan dat er vast wel ergens een oude muis ligt, prik die er in en klaar... toch?

• kromme

kromme

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:02:
Als het alleen jouw betreft kan het nog steeds interferentie zijn. De sensoren van jouw muis kunnen bijvoorbeeld gevoeliger zijn dan die van je buurman. In dat geval dus een defect. Ik neem aan dat er vast wel ergens een oude muis ligt, prik die er in en klaar... toch?
Ja het betreft alleen mij. Het rare is dat het van de eene op andere dag gebeurd. Oud muisje is geen optie. Moet een ergonomisch TB en Muis hebben.