Het volgende rare gebeurd er. Situatie: Ik zit te werken, ineen doet mijn muis niks meer en toetsenbord. Ik beweeg met muis ineens doet alles het weer maar de muis maakt op het beeldscherm een soort rondje (kallibratie?). Tevens als ik met de muis bewoog en ik stopte met mijn hand liep de muis op scherm nog een stukje door.. Nou na 2 weken was ik dit zo zat dat dit om de 45min ongeveer gebeurde dat ik de nieuwste software eens geinstallerd heb. Dit heeft geen baat gehad. Voor dat ik een nieuw TB en MS aanvraag wil ik eigenlijk eerst kijken of het nodig is om deze kosten te maken. Ik weet wel dat ik dan weer een TB en MS met kabeltje neem.
Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik zit niet aan de drug of alcohol dat ik rare dingen zie.
Ik werk op een terminal server met remote desktop. Het kan geen virus zijn want ik ben de eenige van 300 gebruikers wat er las van heeft. Er zijn meerdere met dit toetsenbord en die hebben er geen las van.
Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik zit niet aan de drug of alcohol dat ik rare dingen zie.
Ik werk op een terminal server met remote desktop. Het kan geen virus zijn want ik ben de eenige van 300 gebruikers wat er las van heeft. Er zijn meerdere met dit toetsenbord en die hebben er geen las van.
Keep it calm...en lek mig de zuk