My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het is helemaal niet interessant om te noemen welke browsers die test gehaald hebben, aangezien het gaat om de renderengine. Mijns inziens zou het dus beter zijn om te noemen welke engines die test gehaald hebben.Rataplan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:23:
Die suggestie haal ik er ook niet uit, al was het maar omdat Konqueror bij de lijst met gerelateerde artikelen is opgenomen. Maar vooruit, ik prop er wel een 'onder andere' in.
Maar dan zou het artikel niet over IE8 moeten gaanHarm schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:38:
[...]
Het is helemaal niet interessant om te noemen welke browsers die test gehaald hebben, aangezien het gaat om de renderengine. Mijns inziens zou het dus beter zijn om te noemen welke engines die test gehaald hebben.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Voor zover ik weet weet niemand behalve MS zelf of dat het geval is of nietHarm schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:36:
Voor zover ik weet krijgt IE8 gewoon een update van de Trident-engine mee en is er niet voorzien in een compleet nieuwe engine [...]
Intentionally left blank
crisp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:01:
[...]
Voor zover ik weet weet niemand behalve MS zelf of dat het geval is of nietMisschien krijgt IE8 naast de oude Trident engine wel gewoon een engine erbij
Nooit zeker zijn bij MS héThunderNet schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:02:
[...]
Maar we weten iig dat de browser IE8 gaat heten
Wie weet IE Live
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Tomsworld schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:16:
[...]
Nooit zeker zijn bij MS hé
Wie weet IE Live
nieuws: Microsoft praat over IE8 zonder details vrij te geven
Lang en verwarrend genoeg voor de gemiddelde consument, en het past perfect in het geïntegreerde plaatje dat Microsoft wil ophangen.
De renderengines weergeven zou inderdaad accurater zijn dan de browsernamen, maar 90% van de lezers weet niet eens welke renderengine browser X heeft. Dus dat zou de duidelijkheid van het artikel niet ten goede komen, integendeel.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Discussiëren over IE8 en alles daarrond kan op andere plaatsen op de FP en het forum
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten