Zijn er naast de abonnementen van Telfort unlimited en (in mindere mate) Tele2 Familie en vrienden nog mogelijkheden voor flat-fee mobiel bellen tussen twee mobiele nummers? Ik heb zelf al eea. na proberen te zoeken, maar ik kwam eigenlijk alleen maar uit bij flat-fee mobiel internet en niet het bellen zelf...
t-mobile zakelijk heeft ook zoiets voor weinig geld
...less is more
Zakelijk zijn er genoeg ja. Voor de consumentenmarkt niet.funk-e schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:13:
t-mobile zakelijk heeft ook zoiets voor weinig geld
Dat geldt zeker alleen als je naar iemand belt die ook Orange heeft?Paul0001 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:04:
Orange naar orange bundel
Vrij nutteloos dus voor de meeste mensen en absoluut niet wat TS naar op zoek is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ehm.. hoe weet jij datGunner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:06:
[...]
Dat geldt zeker alleen als je naar iemand belt die ook Orange heeft?
Vrij nutteloos dus voor de meeste mensen en absoluut niet wat TS naar op zoek is.
Zo lang de twee mobiele nummers beide Orange-nummer's zijn is het volgens mij precies wat de TS zoekt...Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:11:
Zijn er naast de abonnementen van Telfort unlimited en (in mindere mate) Tele2 Familie en vrienden nog mogelijkheden voor flat-fee mobiel bellen tussen twee mobiele nummers?
Telfort Unlimited is ook alleen maar gratis bellen naar Telfort nummers. (ok, en vaste nummers
[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 20-12-2007 11:11 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Precies, dus als TS mensen kent die niet bij Orange zit, heeft ie dus niets aan het flat fee bellen.Xander schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:08:
Ehm.. hoe weet jij dat
Zo lang de twee mobiele nummers beide Orange-nummer's zijn is het volgens mij precies wat de TS zoekt...
Hij wil toch alleen gratis kunnen bellen tussen twee specifieke nummers...Gunner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:24:
[...]
Precies, dus als TS mensen kent die niet bij Orange zit, heeft ie dus niets aan het flat fee bellen.
Verwijderd
Dan heeft de TS ook niets aan Telfort Unlimited, zakelijke abonnementen, etc. Flatfee naar alle nummers bellen is onmogelijk in Nederland.Gunner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:24:
[...]
Precies, dus als TS mensen kent die niet bij Orange zit, heeft ie dus niets aan het flat fee bellen.
Flatfee naar andere providers zal niet zo snel aangeboden worden, daar moet de provider gewoon voor iedere minuut betalen, dus jij ook. Binnen de provider zijn er vast wel mogelijkheden, zoals met Orange. Vodafone had vroeger ook zoiets, een partnerabonnement, maar geloof dat dat niet meer bestaat.
Nee, dat lees je goed.Xander schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:54:
Hij wil toch alleen gratis kunnen bellen tussen twee specifieke nummers...Of lees ik nu zo scheef...
Maar wij weten niet bij welke provider dat andere nummer zit, dus weten wij ook niet of hij uberhaupt wat heeft aan een flat fee abo.
Ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat ie voor beide nummers nog een abonnement moest regelen... Maargoed, even genoeg gespeculeerd voor vandaag, misschien op wat meer verduidelijking van de TS wachten.Gunner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:16:
[...]
Maar wij weten niet bij welke provider dat andere nummer zit, dus weten wij ook niet of hij uberhaupt wat heeft aan een flat fee abo.
Sorry voor de onduidelijkheid, mijn fout.
Het gaat inderdaad om het bellen tussen twee personen, waarvoor het geen probleem is twee (nieuwe) abonnementen af te sluiten. De reden dat ik naar een alternatief voor Telfort Unlimited op zoek ben, is omdat de heren/dames van Telfort een aanvraag voor een abo hebben afgewezen. Zonder opgaaf van redenen en ik zou me ook totaal geen reden kunnen voorstellen waarom ze dit afgewezen hebben, maargoed, vandaar mijn vraag
Natuurlijk is het ook een mogelijkheid dat abonnement op de naam van iemand anders aan te vragen, maar dat vind ik niet echt een optie...
Het gaat inderdaad om het bellen tussen twee personen, waarvoor het geen probleem is twee (nieuwe) abonnementen af te sluiten. De reden dat ik naar een alternatief voor Telfort Unlimited op zoek ben, is omdat de heren/dames van Telfort een aanvraag voor een abo hebben afgewezen. Zonder opgaaf van redenen en ik zou me ook totaal geen reden kunnen voorstellen waarom ze dit afgewezen hebben, maargoed, vandaar mijn vraag
Natuurlijk is het ook een mogelijkheid dat abonnement op de naam van iemand anders aan te vragen, maar dat vind ik niet echt een optie...
Ja Orange naar Orange kun je voor 10 euro onbeperkt bellen naar Orange klanten.
Voor 5 euro onbeperkt smsen naar alle orange klanten.
zorg er wel voor dat je een goede winkel uitzoekt, want heb onlangs heel wat problemen gehad met Orange. Je moet ook je abo voor 1 januari aanvragen, want daarna kan je alleen t-mobile afsluiten en die hebben niet zo'n constructie volgens mij.
Wel raar dat er onlangs nieuwe bundels bij zijn gekomen bij Orange zoals Sms Grenzeloos.. maarja..
Voor 5 euro onbeperkt smsen naar alle orange klanten.
zorg er wel voor dat je een goede winkel uitzoekt, want heb onlangs heel wat problemen gehad met Orange. Je moet ook je abo voor 1 januari aanvragen, want daarna kan je alleen t-mobile afsluiten en die hebben niet zo'n constructie volgens mij.
Wel raar dat er onlangs nieuwe bundels bij zijn gekomen bij Orange zoals Sms Grenzeloos.. maarja..
In dat geval zou je natuurlijk ook nog kunnen proberen twee abonnementen op 1 naam aan te vragen.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:35:
Sorry voor de onduidelijkheid, mijn fout.
Pagina: 1