Vodafone/MSN Live probleem*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 108.312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46

Vos

AFCA

Ik kom ook weer online, maar er is niemand online te zijn en er staan maar 2 mensen offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 06:39
Vos schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:21:
Ik kom ook weer online, maar er is niemand online te zijn en er staan maar 2 mensen offline.
Ik kan ook niemand online zien. Mijn hele lijst staat als offline weergegeven terwijl ik zeker weet dat er een aantal online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245674

Topicstarter
Ik heb 25 mensen online van de 210.
Klop denk ik ongeveer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Bij mij werkt het ook weer op mijn Nokia N95. In eerste instantie kwam er ook niemand online maar na het wissen van mijn accountgegevens (bij inlogscherm Opties > Accountopties > Account wijzigen > OK) en opnieuw weer te hebben aangemeld, gaat het weer prima. Blijkbaar is het wel noodzakelijk om even opnieuw te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Hier ook op de E61 en E61i een werkende WLM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
Ik heb ook 3 verschilldende versies van msn geinstalleerd en toen weer opnieuw de versie van de link en toen deed die het weer wel 8)7

Dus het is een beetje aanklooien totdat het werkt....
(ipaq 6915 + WM5)

[ Voor 4% gewijzigd door Lennart_1337 op 11-01-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Zo, MSN doet het dus weer en nu is het wachten op een verklaring van beide bedrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

DaannO schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:25:
Zo, MSN doet het dus weer en nu is het wachten op een verklaring van beide bedrijven. :)
Ik denk dat je hier nooit meer iets van gaat horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
robertwebbe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Dat vrees ik idd ook. Altijd jammer, snik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Iemand met wm6 waarbij hij wel mensen online ziet? Heb opnieuw gesynchroniseerd, account opnieuw toegevoegd...maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 12:08
bij werkt die perfect zoals al eerder gemeld had. Heb een htc tytnII met nog de originele firmware en de nieuwe winwods live cab.
Zie netjes iedereen online en icoontjes zijn gewoon groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn2
  • Laatst online: 01-02-2022
Het inloggen werkt nu weer, alleen heb ik ook dat niemand online te zien is terwijl ze wel online zijn :X

Zit met WM6 en de ingebakken WLM op een HTC P4350. Iemand met WM6 waarbij het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229972

DaannO schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:25:
robertwebbe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Toch wel :)

Na uitgebreid onderzoek in samenwerking met Microsoft, kunnen we nu melden dat Windows Live Messenger vanaf vanochtend, vrijdag 11 -01, door een aanpassing in de Microsoft omgeving weer werkt voor alle Vodafone klanten.

Antoine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133029

Werkt ook hier weer.

Kan iedereen online zien.!

Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:11
OK,

hier werkt ie ook weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 229972 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:27:
[...]

Na uitgebreid onderzoek in samenwerking met Microsoft, kunnen we nu melden dat Windows Live Messenger vanaf vanochtend, vrijdag 11 -01, door een aanpassing in de Microsoft omgeving weer werkt voor alle Vodafone klanten.
DaannO vroeg om een verklaring. In mijn ogen verwacht hij dan een verslag van wat er precies waarom niet werkte. Of ik moet hem verkeerd begrepen hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 11-01-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102978

hmm dan ga ik de nieuwste wml maar weer installeren alleen ff zoeken waar :) want ik heb een oudere versie geïnstalleerd van xda.developers. als iemand linkie heeft zie ik die graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boonie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 20:19
robertwebbe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:06:
[...]

DaannO vroeg om een verklaring. In mijn ogen verwacht hij dan een verslag van wat er precies waarom niet werkte. Of ik moet hem verkeerd begrepen hebben...
Ik ben geneigd te reageren met "hahaaa". Zo'n grote bedrijven zullen echt geen verslag gaan doen van wat er nu exact mis was. Het is al heel wat dat een webrelations de moeite neemt om aan te geven dat het verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:12
Ik krijg nog steeds de melding dat er een probleem is met mijn verbinding op mijn Touch dual uit de vodafone shop. Alle software en instellingen zijn standaard. Moet ik nog iets handmatig updaten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

boonie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:17:
[...]

Ik ben geneigd te reageren met "hahaaa". Zo'n grote bedrijven zullen echt geen verslag gaan doen van wat er nu exact mis was. Het is al heel wat dat een webrelations de moeite neemt om aan te geven dat het verholpen is.
De gemiddelde afnemer zal zich hier ook niet in interesseren of het willen begrijpen, het gaat er vooral om dat het weer werkt... In ieder geval een hoop drama om niks achteraf want er werd blijkbaar al aan gewerkt en het is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Antoine, bedankt voor het melden

Vodafone en MSN bedankt voor de snelle oplossing.. (had gedacht dat het veeeeeel langer zou duren)

ps. en nu snel weer die live.vodafone.com portal fixen voor mn HTC S730 :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245027

vanpeltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:51:
Antoine, bedankt voor het melden

Vodafone en MSN bedankt voor de snelle oplossing.. (had gedacht dat het veeeeeel langer zou duren)

ps. en nu snel weer die live.vodafone.com portal fixen voor mn HTC S730 :P
Haha, zou dat het volgende topic worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31
Anoniem: 229972 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:27:
[...]

[...]

Antoine
Haha.. dat is een goede grap _/-\o_

DaanO bedoelde met zijn vraag... WAT was er mis en waarom heeft een oplossing zo lang op zich laten wachten..

Zijn vraag is dus nog niet beantwoord met deze post van Vodafone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Ik had het vanmiddag nog geprobeerd en toen niets. Dus dacht nog steeds niet. Zat inmiddels over een alternatief na te denken. Maar gelukkig keek ik eerst hier nog even. En bij mij werkt het ook nu met vodafone op mn cruise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239759

Jep, ik kan weer online en ik zie ook gewoon mijn contactpersonen online. :) (wm6 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-04 21:56
Vandaag dan maar eens msn live geinstalleerd op de N82.
Connecten via me thuis netwerk en alles werkt perfect. Ik kan gewoon chatten en ben gwoon online voor de mensen. Geen disconnections tot nu toe.

Ik heb overigens Vodafone Z11

[ Voor 7% gewijzigd door Flexmaster op 12-01-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Hmmm, spijtig om te zien dat ik de enige ben waar het nog steeds niet werkt...

Ik heb een Touch Dual NL voorbewerkt door Vodafone met alle instellingen en software standaard.

[ Voor 38% gewijzigd door htf99 op 13-01-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boonie
htf99 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:58:

Ik heb een Touch Dual NL voorbewerkt door Vodafone met alle instellingen en software standaard.
Probeer eerst of je kunt surfen. Als dat lukt zou je verbinding moeten blijven staan en zou je met diezelfde verbinding ook op MSN moeten kunnen.

Als dat niet lukt moet je eens terugbladeren voor een andere client als ebuddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

htf99 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:58:

Ik weet niet welke versie je hebt maar hier staat volgens mij een nieuwere versie dan standaard werd meegeleverd: http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=48&t=779.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
boonie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:15:
[...]

Probeer eerst of je kunt surfen. Als dat lukt zou je verbinding moeten blijven staan en zou je met diezelfde verbinding ook op MSN moeten kunnen.

Als dat niet lukt moet je eens terugbladeren voor een andere client als ebuddy.
Surfen lukt. eBuddy en andere webmessengers werken ook maar MSN moet het gewoon doen. Overigens werkt MSN nu wel als ik de telefoon via de USB kabel aan mijn pc hang maar zodra ik de kabel uit de telefoon trek verliest ie de verbinding.
robertwebbe schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:26:
[...]

Ik weet niet welke versie je hebt maar hier staat volgens mij een nieuwere versie dan standaard werd meegeleverd: http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=48&t=779.
Ik heb die versie geprobeerd maar dit maakte geen verschil. Hoe kan ik trouwens zien wat de versie is van de messenger op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201552

zo na een maandje kan het weer.. achjah... maar blij zijn dat het weer kan he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 14:51

WebHawk

Klaphark

Bij mij start WLM met de versie die hier gegeven is wel op, maar dan sluit hij meteen weer af :/

BTW, Gebruik de HTC Wizard, en hij heeft altijd gewerkt tot 31 dec jongstleden.
Sindsdien kan ik niet meer msn'en :(

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe normaal is het dat je in hartje Utrecht een zeer slechte verbinding hebt met live? Is dat dan meer een instellingsissue? Toestel is een E51 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:35

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hier werkt het nog steeds niet, via 3G.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Op mijn HTC S710 werkt het nog niet..
Als ik via die post van DaanO dat bestand installeer werkt het bestand niet als ik het open.
Ik zie eerst zo'n laadschermpje en dan gebeurt er vervolgens niks(hij staat ook niet in mijn taakbeheer).

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 220860 op 15-01-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248957

Voor hen die problemen hebben met de nokia E90 en MSN is Fring misschien een optie. leuke bijkomstigheid is dat je MSN kunt gebruiken door je inlognaam@hotmail te definiëren. EN je kunt ermee skypen! kosten € 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:12
_/-\o_ Yesss WLM werkt weer op me Nokia 6120 Classic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Oh het lag bij mij aan de proxyserver van Vodafone. Als ik die uit zet werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:24
E90 symbian hier geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webhawkjuh schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:02:
Bij mij start WLM met de versie die hier gegeven is wel op, maar dan sluit hij meteen weer af :/

BTW, Gebruik de HTC Wizard, en hij heeft altijd gewerkt tot 31 dec jongstleden.
Sindsdien kan ik niet meer msn'en :(
Ja dat heb ik dus ook en ik weet niet hoe ik het moet oplossen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
WTF!!!!!!

Misschien kan dit net zo goed een Vodafone Zorgeloos Internet topic worden.
Eerst het MSN debacle en nu mijn browser! Vodafone gaat echt de goede kant op.
Ik heb mijn E90 na lange tijd moeten herstarten en ik ging daarna gewoon het web op.

Zie ik GVD dat een of andere Live misbaksel a la boven en onderbalk is geplaatst die als een tweede browser lijkt te gedragen.
Alle pagina's worden links uitgelijnd en worden niet eens correct meer weergeven.

Als er niemand is die dit heeft, dan zal ik overdag wel een paar screenshots plaatsen.
In ieder geval krijgt Vodafone van mij een tweede klachtbrief binnen een maand.

ps. Waar kan ik dit eik kwijt, want ik heb geen centraal Vodafone klaagtopic gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Zal dit niet meer een probleem op je toestel zijn? Dan een probleem van Vodafone?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:08
nee, ik heb het op mijn N95 ook. Dit is echt niet om te doen. Het ziet er gewoon niet uit. Als ik via WIFI internet is er niks aan de hand, alleen via Vodafone Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:02

Pinobigbird

doesn't share food!

Crashcat schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 03:52:
[...]

ps. Waar kan ik dit eik kwijt, want ik heb geen centraal Vodafone klaagtopic gevonden.
Er is geen centraal klaagtopic, dat zal ook niet werken met meerdere klachten in 1 topic.

Open zelf een nieuw topic en beschrijf je probleem (zonder "WTF", "misbaksel", "GVD" :| ), dan kunnen we dit topic voor MSN met Vodafone houden.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:57
*knip*

...een of andere Live misbaksel a la boven en onderbalk is geplaatst die als een tweede browser lijkt te gedragen.
Alle pagina's worden links uitgelijnd en worden niet eens correct meer weergeven.

Als er niemand is die dit heeft, dan zal ik overdag wel een paar screenshots plaatsen.
...
Uhm... zou je toch een screenshot kunnen plaatsen? Ben namelijk gewoon heel benieuwd wat ze precies gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
Crashcat schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:17:
E90 symbian hier geen problemen meer.
Hier ook geen problemen met de E90 :) alles werkt zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249134

*knip*

...een of andere Live misbaksel a la boven en onderbalk is geplaatst die als een tweede browser lijkt te gedragen.

In ieder geval krijgt Vodafone van mij een tweede klachtbrief binnen een maand.

*knip*
Ik heb net even mijn Vodafone Live opgestart op mijn Motorola E770v (heb geen flat-free dus gebruik het ook niet zo vaak) en heb precies hetzelfde. Boven in het beeld is een rode balk met de link 'prev', 'next', 'back' en 'home'. Dit verschijnt boven alle sites, behalve bij de homepage van Vodafone. Hoe de balk verder precies werkt heb ik niet kunnen testen (heb ook geen echt internettoestel), maar kan me goed voorstellen dat dit irritant werkt.
Aangezien ik aan het twijfelen ben om een Samsung F700 aan te schaffen vraag ik me ook wel af hoe dit op een 'groot' scherm er uit ziet.

Edit: het verschijnt toch niet op alle websites, want op de mobiele versie van Youtube (http://m.youtube.com) verschijnt geen rode balk bovenin. Bij GoT dan weer wel. Vaag.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 249134 op 17-01-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Op mijn S710 werkt ie, echter zie ik maar 2 personen maximaal. Deze personen zitten in mijn normale MSN niet in mijn hoofdgroep...het lijkt dus of hij alleen deze groep maar weergeeft. Iemand een idee?

Ik kan kiezen bi jwat ik wil synchroniseren:
- Contactpersonen/Messenger
Dit moet aangevinkt staan neem ik aan? Heb beide opties geprobeerd maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
FabianNL schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:33:
[...]

Uhm... zou je toch een screenshot kunnen plaatsen? Ben namelijk gewoon heel benieuwd wat ze precies gedaan hebben.
Topic aangemaakt.

Vodafone Zorgeloos Internet browser hi jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:13
Chutney schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:53:
[...]
En waarom doet deze het wel en de standaard niet.. wat is er anders

Het gaat hier dus om versie 10.6.23.300, ik heb momenteel versie 10.6.33.600 op mijn TyTN II draaien waarbij MSN dus niet werkt.

De oude versie schijnt dus wel te werken, was het met deze oude versie niet zo dat de msn contacten ook in de telefoon contacten lijst te voorschijn kwamen ?... ik hoor het graag :)
Vage bedoeling allemaal... Heb de Vodafone TytnII versie (1615) en kon geen vodafone messenger vinden. Vanaond wel op xda.developers forum de 10.6.33. gevonden en geprobeerd maar geen succes. Deze iets oudere versie van hierboven werkt wel zonder problemen en zonder aanpassingen van het COM profiel.

Nog even gekeken na aanleiding van berichten hier dat het weer zou werken maar op de mobiele office site van vodafone, waar je de vodafone messenger zou kunnen downloaden geeft ie nog steeds service buiten gebruik.

Maar goed.... ben geholpen en kan weer msn-en

Dank aan de (orginele) poster van de link.

Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245674

Topicstarter
"Topic is gesloten" dan hier maar even verder 8)7

Ik vind dit persoonlijk ook weer iets minder.
irri balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is mogelijk dat enkelen van jullie problemen ervaren met het inloggen via MSN Messenger of Windows Live Messenger.
Microsoft onderzoekt nu wat er aan de hand is. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Antoine
Vodafone Web Relations

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 229972 op 22-01-2008 17:06 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan vandaag niet internetten op mijn HTC S710, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31
Anoniem: 220860 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:27:
Ik kan vandaag niet internetten op mijn HTC S710, meer mensen last van?
Nope, enkel weer de zelfde MSN problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148432

Had ik van de week ook al 2 dagen last van en vandaag weer. Na een standaard emailtje van de helpdesk gekregen te hebben (die van we zijn er van op de hoogte dat het niet op sommige toestellen werkt). En daarop gecorrespondeerd te hebben kreeg ik vandaag hetzelfde emailtje als de 1ste keer.
lekker bagger weer bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boonie
Hier werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ebuddy werkt net zo makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Laatst online: 03-01-2022
hier sinds enkele dagen ook vodafone, op me TYTN2, voorheen telfort op dezelfde telefoon...
nu dus ook geen MSN meer :( lijkt mij niet aan Microsoft te liggen :)

iig handig dat ik op got altijd weer snel antwoord heb op me probleem :) thnx iig voor het bericht hier Vodafone!!! ik wacht het af, want baal wel behoorlijk, ben expres naar jullie gegaan vanwege het internet......

edit: nu net getest, en werkt!!! voor het eerst sinds Vodafone (sinds 21Jan)

muchos gracias!!!

[ Voor 51% gewijzigd door Elwin23 op 24-01-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

Hier het zelfde probleem..

heb een HTC S710 met windows mobile waar standaard windows live in hoort te zitten..
echter heeft vodafone zijn eigen firmware er opzet en daar windows live uit gehaald.. na wat rond zoeken op internet heb ik een werkende versie gevonden.. maar deze start niet meer op sinds de kerstdagen.. en na het resetten van de telefoon alles opnieuw instellen wil het programma ook niet meer starten na het opnieuw installeren er van..

dus hoop eigenlijk dat vodafone met een oplossing komt voor het probleem.. het is niet zo dat ik het dagelijks gebruik maar vind het toch wel makkelijk als ik even snel op msn kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:57:
Hier het zelfde probleem..

heb een HTC S710 met windows mobile waar standaard windows live in hoort te zitten..
echter heeft vodafone zijn eigen firmware er opzet en daar windows live uit gehaald.. na wat rond zoeken op internet heb ik een werkende versie gevonden.. maar deze start niet meer op sinds de kerstdagen.. en na het resetten van de telefoon alles opnieuw instellen wil het programma ook niet meer starten na het opnieuw installeren er van..

dus hoop eigenlijk dat vodafone met een oplossing komt voor het probleem.. het is niet zo dat ik het dagelijks gebruik maar vind het toch wel makkelijk als ik even snel op msn kan.
Idd, bij mij start hij ook niet op, hij sluit dan gelijk af...Eveneens een HTC S710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

Anoniem: 220860 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:07:
[...]

Idd, bij mij start hij ook niet op, hij sluit dan gelijk af...Eveneens een HTC S710.
ik heb even lopen zoeken op het xda forum.. en daar kwam ik een werkende Windows live installatie tegen.. en deze werkt bij mij gelukkig wel..

http://www.g00gle.nl/Windows_Live.cab

hoop dat deze bij jou ook werkt.. kan mij nu gelukkig weer aanmelden op msn..

btw. heb het eerst wel even geprobeerd door de telefoon in vliegtuig mode te zetten en via wifi aan te melden..

maar via vodafone werkt die ook.

suc6 er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahh thx, kga het gelijk ff proberen!
Edit: als het goed is, werkt het! 8)
Enorm bedankt!!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 220860 op 27-01-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumbarulez
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 20:28
Ik heb sinds vandaag ook vodafone. Hiervoor Orange gehad, geen probleem met MSN op mijn Touch Cruise. Nu is vandaag mijn nummer geporteerd naar vodafone, en ja hoor, MSN doet het niet meer. Elke keer als ik me wil aanmelden zegt hij:

"Er is een probleem met de verbinding opgetreden. Controleer of de telefoon genoeg ontvangst heeft en probeer opnieuw."

Heb ook al geprobeerd om andere live versies van dit forum erop te zetten. Hij doet dan wel meer, maar kan dan niet met de server synchroniseren, kortom doet het dus ook niet!!

Nu zag ik op de site van vodafone wel de vodafone messenger staan. Zijn aan deze messenger kosten verbonden, ook al heb ik een zorgeloos internet abbonement? Of heeft iemand nog een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239759

pumbarulez schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:56:
Ik heb sinds vandaag ook vodafone. Hiervoor Orange gehad, geen probleem met MSN op mijn Touch Cruise. Nu is vandaag mijn nummer geporteerd naar vodafone, en ja hoor, MSN doet het niet meer. Elke keer als ik me wil aanmelden zegt hij:

"Er is een probleem met de verbinding opgetreden. Controleer of de telefoon genoeg ontvangst heeft en probeer opnieuw."

Heb ook al geprobeerd om andere live versies van dit forum erop te zetten. Hij doet dan wel meer, maar kan dan niet met de server synchroniseren, kortom doet het dus ook niet!!

Nu zag ik op de site van vodafone wel de vodafone messenger staan. Zijn aan deze messenger kosten verbonden, ook al heb ik een zorgeloos internet abbonement? Of heeft iemand nog een andere tip?
Als je zorgeloos mobiel internet hebt hoef je geen extra kosten te betalen voor Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pumbarulez,

Matazj heeft helemaal gelijk. De kosten van Vodafone Messenger vallen inderdaad binnen Zorgeloos Internet Blox. Kijk eventueel even op deze link

groet

Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boonie
@pumbarulez: Eerder in dit draadje heb ik gelezen dat verschillende mensen de proxy moeten weghalen bij hun verbinding. Check dus even of de proxy (wap gateway) er nog in hebt staan en maak dat veld simpelweg leeg..

Boonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
idd. Bij mij werkt MSN ook alleen als ik de proxy uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Niet online
Waar zet je op een Symbian toestel je proxy uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 13:05

mindcre8r

Tradepedia

wat is de filosofie achter het eigen messenger princiepe van Vodafone?

compressed data ofzo?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OMG

Ik had dus alle contactpersonen dubbel in mijn foon staan...ik testen met personen verwijderen of die dan ook in MSN weggingen. Gebeurde niet. Heb ik 200+ contacten verwijderd...start ik msn paar uur later op...mijn hele lijst leeg :s iedereen weg.

Bedankt he :/ grafzooi, kan ik iedereen weer gaan toevoegen en gewoon lui pleitte van vakanties e.d. Eens kijken of ik die terug kan vinden :( .

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 07-02-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumbarulez
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 20:28
Bedankt, bij mij werkt hij nu ook. Heb het vinkje bij het gebruik van de proxyserver uitgezet. Heeft dit uitzetten van het gebruik van de proxyserver verder nog gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Sagittarius schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:03:
Waar zet je op een Symbian toestel je proxy uit :?
Ga naar
->settings
->connection
->accespoints
->kies vodafone gprs en kies options
->ga dan naar advanced settings
->bij proxy server address en port number alles deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Niet online

Ik had niet door dat je bij de hoofdinstellingen van de verbinding nog een laag dieper kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251780

ik heb een htc p4350 met hi en onbeperkt internet,onlangs heb ik mijn windows geupdate van 5 naar 6 alleen nu werkt msn niet meer,enige tips kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica