Don't live for pleasure, make life your treasure
Is de externe harde schijf toevallig geformateerd als FAT32, zodat je een bestandsgrootte limiet hebt?
Je bestanden zijn waarschijnlijk groter dan 2GB en je harddisk is net zoals Red hierboven aangeeft in FAT32 geformateerd.
This space intentionally left blank.
Aha, ik had al een vermoeden in die richting, maar ik dacht dat FAT32 bestanden tot iets van 30GB ondersteunde...
Maar om de bestanden toch op de harde schijf te kunnen zetten, is de enige mogelijkheid om hem in NTFS te formatteren? En krijg ik daar geen problemen mee met het lezen/schrijven in OSX?
Alvast bedankt!
Maar om de bestanden toch op de harde schijf te kunnen zetten, is de enige mogelijkheid om hem in NTFS te formatteren? En krijg ik daar geen problemen mee met het lezen/schrijven in OSX?
Alvast bedankt!
Don't live for pleasure, make life your treasure
NTFS schrijven met Mac OS X is een probleem onder aanvullende software (o.a. daar en hier, google levert je nog veel meer op natuurlijk) Je kunt de schijf ook HFS+ formatteren als je hem niet uit Windows hoeft te benaderen (al bestaat ook daar weer software voor). er zijn nog wel wat mogelijkheden.
Via de GoT search zul je trouwens ook een hoop kunnen vinden.
Via de GoT search zul je trouwens ook een hoop kunnen vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 20-12-2007 13:04 ]