Toon posts:

Wilt oude Antivirus software niet uninstallen na restore

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil Norton 360 installeren.
Foutmelding dat Panda antivirus nog geinstalleerd is.
Inderdaad c:/Panda Softare/ bestaat nog, maar niet bij control panel mogelijk om uninstall te doen.

Komt mogelijk door restore na virus...

...wil alsnog graag Norton 360 instaleren. OS = Vista.

Vriendelijke groet,

Bas.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12
Ik zeg dit eigenlijk nooit, maar vind dit wel heel erg lompe wijze van hulp krijgen maargoed. Systeemherstel moet het oplossen, anders probeer CCleaner. etc...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou juist het probleem. Systeemherstel lost het niet op...(sorry overigens voor de 'lompe' wijze, is simpelweg omdat ik niet anders weet, ik ben wanhopig)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 21:55

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alsjeblieft zeg. Gebruik eens de search, doe vooronderzoek, ga op google kijken wat je kan doen. Dit is niet een forum om een vraag te stellen en direct antwoord te verwachten. Zie Windows Clients - Policy voor wat er van je verwacht wordt. Ook bij de Het algemeen beleid staat duidelijk het volgende:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
En een dubbel topic heeft weinig nut, je krijg je antwoord echt niet sneller en het is bovendien onoverzichtelijker. Je zit hier al een paar maanden, dan had je al aan de andere topics kunnen zien hoe je hier een topic dient te openen. Je eerste topic had ook al te weinig info, alleen maar 'ik heb een probleem, help'.

Ik zie zelf dit topic gesloten worden door een mod of als ze goed gezind zijn, wordt er om meer info gevraagd. Echt, lees eerst het beleid hier en open dan een topic met de juiste info en vooronderzoek.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken de regels, en ja ik heb vooronderzoek gedaan. Het probleem is simpelweg Vista...net zoals mijn eerste topic. Ik voldoe dus aan de Tweakers regels. Sorry en nogmaals het is vooral uit wanhoop en het fiet dat ik alles heb geprobeerd en het ook gegoogled heb...

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:00

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Panda removal tool al eens gebruikt ?

http://www.pandasecurity.com/resources/sop/UNINST_v1012.exe

De kick van Electric!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hero Of Time schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:12:
Alsjeblieft zeg. Gebruik eens de search, doe vooronderzoek, ga op google kijken wat je kan doen. Dit is niet een forum om een vraag te stellen en direct antwoord te verwachten. Zie Windows Clients - Policy voor wat er van je verwacht wordt. Ook bij de Het algemeen beleid staat duidelijk het volgende:

[...]

En een dubbel topic heeft weinig nut, je krijg je antwoord echt niet sneller en het is bovendien onoverzichtelijker. Je zit hier al een paar maanden, dan had je al aan de andere topics kunnen zien hoe je hier een topic dient te openen. Je eerste topic had ook al te weinig info, alleen maar 'ik heb een probleem, help'.

Ik zie zelf dit topic gesloten worden door een mod of als ze goed gezind zijn, wordt er om meer info gevraagd. Echt, lees eerst het beleid hier en open dan een topic met de juiste info en vooronderzoek.
Wat een gezeur zeg. Die jongen is echt wanhopig en jij valt hem lastig met allerhande bureaucratisch geneuzel.

Tot zo ver de kerstgedachte. :N

Verwijderd

Haaglander schreef op donderdag 20 december 2007 @ 06:46:
[...]
Wat een gezeur zeg. Die jongen is echt wanhopig en jij valt hem lastig met allerhande bureaucratisch geneuzel.
Nee, jij loppt over van alle "hulp"...

Maar ff voor wbkest...
Probeer die removalrool eens, en anders kan je een nieuwe install er gewoon overheen gooien en daarna alsnog een uninstall.
/me heeft soortgelijks ook al eens gehad wat ie zo had opgelost...

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:25

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

ik denk dat je panda opnieuw moet installeren om het te kunnen uninstallen. en anders verwijder je de map handmatig.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.