Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Downloaden met dlmanagers

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik gebruik de programma's rapget en flashget om data van de filesharingdienst rapidshare.com te downloaden. Sinds heb ik problemen met beide software. Ik kan niet downloaden. In rapget krijg ik de constante melding dat ik 5 min moet wachten, zelfs als ik ipv rapidshare van bv megashares download. In flashget gaat het niet veel beter. Het vreemde is dat ik via firefox wel gewoon kan downloaden. Ik heb dit getest op mijn andere pc en daar werkt rapget wel vlekkeloos. Ook bij een vriend kwam ik geen problemen tegen. Ik heb de recentste versie van beide programma's. Kan iemand helpen?

Met vriendelijke groet,
Theknight003

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kickje

Zelfde probleem hier. Krijg geen enkele versie van rapget meer aan het downloaden. Geeft telkens een error en dan probeert ie 5min later weer om again een error te krijgen...
Heeft het overigens wél eens gedaan, tijd terug.

Downloaden met browser(s) gaat gewoon zonder problemen.

Heb de maker van rapget al meerdere malen ge-emailt, maar die reageert nergens op. :/

edit: toenstraks geprobeerd rapget te laten downloaden via proxy, same issue.
edit2: flashget doet ook niet, die haalt allemaal 8-12kB grote bestandjes binnen :?

[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 12-06-2008 16:27 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Nieuw kickje,

Bij mij werkt het ook niet.. Is het bij jullie al gefixt?

Verwijderd

Dit is ook een goede downloadmanager:
http://www.freedownloadmanager.org/

Misschien een idee?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:09:
Dit is ook een goede downloadmanager:
http://www.freedownloadmanager.org/

Misschien een idee?
Die werkt niet op RapidShare.

Waarschijnlijk is RapidShare veranderd, wacht op een update van die programma's, komt wel in orde.

[ Voor 17% gewijzigd door Snake op 05-10-2008 01:11 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8