Toon posts:

X1250 HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe computer een acer M3100 deze heeft een X1250 onboard kaart met een HDMI aansluiting. Deze aansluiting wil ik op mijn philips HDTV werkend krijgen.

Het probeem echter is dat ik wel beeld en geluid heb op mijn HDTV maar dat er een soort van ruis doorheen gaat, allemaal witte puntjes.

Ik heb de nieuweste drivers geisntalleerd, het rare er van is dat wanneer ik de drivers deinstalleerd het beeld wel goed is. Maar dan heb ik geen geluid en is de HD decodering ook niet al te snel. Ik dacht zelf dat het aan de refreshing rate lag, maar deze kan ik niet hoger zetten dan 60hz.

Bedankt al vast voor de hulp.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 04:43
wat voor resoluties gebruik je op je tv en op je laptop? 1080p? of lager?
en wat kan de tv max hebben?
type tv? issie hd ready? of full hd?

gang is alles

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Draai je wel op de juiste reso?
Asl je de drivers uninstalled is de kans groot dat je op een lagere reso draait en dat het daardoor wel goed weergegeven wordt op je TV. Dus zorg dat je de native reso draait.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) een "onboard kaart" bestaat niet. Ofwel je hebt onboard VGA, danwel integrated, danwel een losse kaart. Het kan nooit een kaart EN onboard/integrated zijn :o
2) je meldt niets over exacte type Philips TV, en nog veel belangrijker wat z'n native resolution is
3) je meldt sowieso niets over je ingestelde resolution en wat er gebeurt als je een andere probeert
4) sowieso meld je heel weinig en lijkt het er daarom sterk op dat je je niet echt aan de eisen die we stellen qua eigen inzet gehouden hebt. Daarom gaat dit topic ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.