Ik wil een paypal account aanmaken, van wat ik van een vriend had gehoord werkte het als volgt.
1. Schrijf geld over naar je paypal account
2. wacht tot het op je rekening staat
3. Betaal
Maar nu staat dat ik een machtiging moet geven aan paypal. En dat zei geld van mijn rekening gaan afschrijven als ik iets wil betalen.
Is dat niet heel erg fraude gevoelig,
Als ik nou voor een buurman een account aanmaak en vervolgens zijn afschrift weet te verkrijgen en zo paypal account activeer dan kan ik zijn hele rekening leeg plunderen.
Of iemand komt achter mijn paypal wachtwoord!!
Of zijn er beveiliging stappen ertussen. Hoe wordt het nu bevestigd dat ik ben wie ik zeg dat ik ben???
Eenmalig een bedrag op de rekening en dat als beveileging vindt ik wel mager.
En wat als iets dergelijks gebeurd ben ik dan verzekerd.
Op paypal site staat alleen maar hoe geweldig het is. Je komt er niet eens achter dat je moet machtegen voor je aan het eind van de regestratie bent.
1. Schrijf geld over naar je paypal account
2. wacht tot het op je rekening staat
3. Betaal
Maar nu staat dat ik een machtiging moet geven aan paypal. En dat zei geld van mijn rekening gaan afschrijven als ik iets wil betalen.
Is dat niet heel erg fraude gevoelig,
Als ik nou voor een buurman een account aanmaak en vervolgens zijn afschrift weet te verkrijgen en zo paypal account activeer dan kan ik zijn hele rekening leeg plunderen.
Of iemand komt achter mijn paypal wachtwoord!!
Of zijn er beveiliging stappen ertussen. Hoe wordt het nu bevestigd dat ik ben wie ik zeg dat ik ben???
Eenmalig een bedrag op de rekening en dat als beveileging vindt ik wel mager.
En wat als iets dergelijks gebeurd ben ik dan verzekerd.
Op paypal site staat alleen maar hoe geweldig het is. Je komt er niet eens achter dat je moet machtegen voor je aan het eind van de regestratie bent.