Ik zit serieus te denken om een 8800GT in mijn systeem te bouwen, maar ik vraag me af of mijn processor + geheugen dit nog wel enigszins kan bijbenen. Ik zie dat er meer mensen zijn die dit soort vragen hebben gesteld, daarom heb ik eerst goed mijn "huiswerk" gedaan, maar heb nog steeds geen antwoord op mijn brandende vraag. Vandaar dat ik hier toch maar mijn vraag stel, met het risico om gelijk afgebrand te worden.
Be Gentle.
Huidig systeem;
Asus A8N-E moederbordje (nForce 4)
AMD Athlon 64+ 4000+ op 2500Mhz draaiend.
(ASUS 6800GT kaart)
4x 512 MB Corsair geheugen 2-3-3-6 (dual modus)
Windows XP professional EN
Voeding is een 450Watt Coolermaster ding, die lijkt me toereikend voor de 8800GT.
Indien jullie me toch te makkelijk vinden, gaarne een schop in de juiste richting; ik kan echt geen concrete info vinden voor mijn situatie. Ik vind het bijvoorbeeld moeilijk om in te schatten wat bijvoorbeeld een dualcore processor op dezelfde kloksnelheid voor mijn systeem kan betekenen, etc.
Be Gentle.
Huidig systeem;
Asus A8N-E moederbordje (nForce 4)
AMD Athlon 64+ 4000+ op 2500Mhz draaiend.
(ASUS 6800GT kaart)
4x 512 MB Corsair geheugen 2-3-3-6 (dual modus)
Windows XP professional EN
Voeding is een 450Watt Coolermaster ding, die lijkt me toereikend voor de 8800GT.
Indien jullie me toch te makkelijk vinden, gaarne een schop in de juiste richting; ik kan echt geen concrete info vinden voor mijn situatie. Ik vind het bijvoorbeeld moeilijk om in te schatten wat bijvoorbeeld een dualcore processor op dezelfde kloksnelheid voor mijn systeem kan betekenen, etc.