LG GSA-H55N Lightscribe ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik denk dat ik me zwaar genaaid ga voelen:

Heb enkele maanden geleden een nieuwe brander gekocht omdat ik aan vervanging toe was. Ik dacht koop ik er gelijk een met lightscribe. Ik dacht voor die paar euro meer en misschien komt het nog ooit van pas. Ik dus een brander uitgezocht op de website van mycom. Omdat ik met LG goede ervaringen heb viel mijn oog direct op de H55N want er stond in het overzicht bij lightscribe. Ik niet verder naar de specs gekeken want die boeide mij niet zo veel. In de winkel verder ook niks gevraagd want ja op de website en hier op tweakers staat dat deze lightscribe heeft (LG GSA-H55N 20x (Dual-layer, Lightscribe, Retail)). Wou ik vandaag een lightscribe dvdtje branden zie ik tot mijn grote verbazing in het programma lightscribe control panel: geen lightscribe stations gevonden. Ik verder zoeken en vind op de website van lg dat de H55L lightscribe heeft. Ik bekijk de doos nog eens goed en kan niks vonden over lightscribe. Ook als ik de winkels in de pricewatch bij het product LG GSA-H55N 20x (Dual-layer, Lightscribe, Retail) aanklik staat er nergens bij dat er lightscribe op zit.

Wat nu mijn vraag is: Heeft de LG GSA-H55N uberhaupt wel lightscribe.
Zo nee kan ik een gedeelte van mn geld terughalen bij mycom. Of een product eisen wat wel lightscribe aankan. Kan ik bv deze eisen ook al is die 90 euro ipv 33 omdat ik een lg wil hebben met lightscribe: http://www.mycom.nl/Produ...ra_Slim_Black/162211.aspx

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Als de LG site niet zegt dat ie lightscribe heeft, dan heb je waarschijnlijk pech.
Gegevens op een website zijn ook altijd onder voorbehoud van foutjes etc. dus daar kun je ook geen rechten aan ontlenen.

Je zou wel kunnen kijken of je je station kunt flashen met een andere firmware.
Zo kon mijn oude brander toch dual layers beschrijven :)

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
als je dit ziet:

http://nl.lge.com/product...scheopslag_gsah55nl.jhtml

en je bekijkt de bovenste plaatjes zou je toch echt denken dat ie ondersteuning heeft voor lightscribe.

ik kan ook niets op de site vinden van mycom: fouten onder voorbehoud. Of geld dat altijd dat het niet eens vermeld hoeft te worden net als copyright

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
De LG GSA-H55N heeft geen lightscribe, de LG GSA-H55L wel... dit staat ook op de site hierboven.

https://wren.co/join/Devian

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Devian schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:39:
De LG GSA-H55N heeft geen lightscribe, de LG GSA-H55L wel... dit staat ook op de site hierboven.
Ok daar was ik inmiddels ook achergekomen. Zelfs in de pricewatch staat erbij dat ie lightscribe heeft. Heb ik dan geen enkel recht vanwege verkeerde info op hun website? Als je het ziet staan op de website dan ga je toch niet verder kijken ofwel?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
azerty1234 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:43:
[...]

Ok daar was ik inmiddels ook achergekomen. Zelfs in de pricewatch staat erbij dat ie lightscribe heeft. Heb ik dan geen enkel recht vanwege verkeerde info op hun website? Als je het ziet staan op de website dan ga je toch niet verder kijken ofwel?
heb de pricewatch info ookal ge-edit.. moet alleen nog geaccept worden volgens mij

ik denk trouwens dat je na "maanden" niet erg stevig meer in je voeten staat, maar je kunt het proberen door gewoon ff ze op te bellen of heen te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Devian op 19-12-2007 20:52 ]

https://wren.co/join/Devian

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
heb een nieuwe gekregen van mycom. De L ipv de H. Klasse

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 18:06
azerty1234 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:24:
heb een nieuwe gekregen van mycom. De L ipv de H. Klasse
Die verkoper (Mycom) heeft je ook verkeerde informatie verschaft, dus was de overeenkomst in feite vernietigbaar. Al is het moeilijk om zo iets na zo'n betrekkelijk lange tijd nog te bewijzen...

Maar toch netjes dat ze er niet moeilijk over doen.

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
P.K. schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:13:
[...]

Die verkoper (Mycom) heeft je ook verkeerde informatie verschaft, dus was de overeenkomst in feite vernietigbaar. Al is het moeilijk om zo iets na zo'n betrekkelijk lange tijd nog te bewijzen...

Maar toch netjes dat ze er niet moeilijk over doen.
Bewijs was er genoeg. In het systeem bij de verkochte artikelen stond duidelijk een V bij Lightscribe. De dag erop zei die ook nog dat het in de folder ook verkeerd stond. Had zelf ook 3 maand geleden niet gevraagd. Maare dat lightscribe. Niet echt geweldig maar ook zeker niet slecht.

Pagina: 1