[Vista] Activatie, ander moederbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 02:12
Vorige week was mijn moederbord overleden en heb deze ge-RMA'd. Vandaag een nieuwe binnengekregen. Precies hetzelfde model (Asus M2N32-SLI Deluxe)

Uiteraard ziet Windows dit als een andere pc en kan ik niet activeren. Het is wel een OEM licentie die ik in februari heb gekocht. In die tijd 1x opnieuw geinstalleerd zonder problemen.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ga morgen Microsoft bellen hierover, was vandaag te laat (PC weer werkend na 18u).

Maar ik dacht, ik vraag het even. :)

Verwijderd

Als je ze belt gewoon het probleem uitleggen ;) Ik moest ook een OEM licentie opnieuw activeren omdat er een nieuwe HD inmoest. Via INternet pakte hij het niet maar even gebeld en al vrij snel hadden ze me een code gegeven die m succesvol activeerde.

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Gewoon Microsoft bellen en ze helpen je met de activatie.
Heb hetzelfde gehad met nieuwe pc, mobo dood. Ander mobo gekocht, meteen Microsoft gebeld en ze vroegen me om de product-id en key. Die waren goed en kreeg een nieuwe activatie code.

• spawnagain
Ok, gelukkig. :D

• spawnagain
Iemand melde dat dit ook werkte met de automatische activatie over de telefoon.

Dat net gedaan en het werkt. *opgelucht* :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mooi.
Voortaan gewoon eerst proberen, niet gelijk topic openen.

(dat je reactiveren moet: ondanks dat je een identiek moederbord hebt, zit er sowieso een ander macadres van je netwerkkaart op en mogelijk nog wat andere zaken).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.