Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg de aankoop van een toestel met Windows Mobile 6, die in een Engelse en Nederlandse versie geleverd wordt.

Welke factoren zijn van belang om te kiezen voor een Engelse of een Nederlandse versie?
VB:
  • Kan een Engelse versie eventueel problemen geven bij het synchroniseren met mijn OS en Office? (WinXP & Office 2007 NL)
  • Of is er voor een Nederlandse versie mss minder software voorhanden? (of updates)

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:28:
Ik overweeg de aankoop van een toestel met Windows Mobile 6, die in een Engelse en Nederlandse versie geleverd wordt.

Welke factoren zijn van belang om te kiezen voor een Engelse of een Nederlandse versie?
VB:
  • Kan een Engelse versie eventueel problemen geven bij het synchroniseren met mijn OS en Office? (WinXP & Office 2007 NL)
  • Of is er voor een Nederlandse versie mss minder software voorhanden? (of updates)
Syncronisatie moet geen probleem zijn.

Verder kun je gewoon alle software installeren, dit staat los van de taal (het programma is dan misschien in het Engels).

Voordeel voor de Engelse is dat je op (internationale) forums tips en uitleg niet hoeft te vertalen. Voordeel van de Nederlandse is dat het in je eigen taal is :)

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:12
Gewoon nemen wat jij het fijnst vind om te lezen. Allebei de problemen die jij aankaart zijn niet van toepassing. Ter illustratie: zelf heb ik een engels WM6 rom draaien die synct met een NL winXP en Office.

Verwijderd

Je hoeft je nergens zorgen over te maken, je kan gewoon Engelse programma's op een Nederlandse versie installeren en vica versa. Het is eigenlijk echt puur de taal van je interface (in dit geval Windows Mobile 6). Het enige waar ik een tikkeltje onzeker over ben zijn de formules in de EXCEL-bestanden, ik weet niet of bij het converteren synchroniseren deze formules naar de juiste taal worden omgezet. Al lijk me dat haast wel, tussen pc's zijn deze Excel-sheets ook gewoon uit te wisselen terwijl ze van verschillende office-talen zijn voorzien.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

alles voor office 2k3 was dat niet zo hoor.
maar volgens mij heeft ms dat nu wel opgelost.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).