Als ik mijn webcam opstart krijgt mijn Windows Vista 64 bit een BSOD met melding APC_INDEX_MISMATCH. Doe ik hetzelfde met alle losse USB apparatuur ontkoppeld dan werkt ie wel (mijn webcam zit ingebouwd in de laptop). Heb ik hem aangehad, en sluit ik daarna alle USB apparaten weer aan en start ik de webcam opnieuw dan doet hij het ook weer (tot ik de computer opnieuw opstart). Ik heb alle USB drivers al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en gebruik de nieuwste drivers. Wie heeft een idee wat dit probleem veroorzaakt?
FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)
Als je niet meldt welke laptop je hebt, wat voor USB devices je hebt en wat voor (ingebouwde) webcam het hier betreft kunnen we bijzonder weinig voor je doen (het is hier een hardwareforum...). Mogelijk trekken al die devices samen teveel stroom. Dit is makkelijk met een powered hub uit te sluiten. Hoe dan ook mag je meer eigen inzet tonen voor je hier post, en als je op GoT post dan ook volledig en duidelijk zijn.
Als je niet meldt welke laptop je hebt, wat voor USB devices je hebt en wat voor (ingebouwde) webcam het hier betreft kunnen we bijzonder weinig voor je doen (het is hier een hardwareforum...). Mogelijk trekken al die devices samen teveel stroom. Dit is makkelijk met een powered hub uit te sluiten. Hoe dan ook mag je meer eigen inzet tonen voor je hier post, en als je op GoT post dan ook volledig en duidelijk zijn.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()