Photoshop Aanschaf US / NL Prijs Verschil

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hoi, ik wil Photoshop aanschaffen voor mijn onderneming en ik keek net ff op de tweakers.net pricewatch waar de goedkoopste CS3 versie €750 kost. Daarna ff gecheckt op Amazon.com en daar kost dezelfde versie maar $650 (€430).

Nou weet ik niet veel over licenties... Dus vraag ik me af of het okie is als ik Photoshop via Amazon US koop. Ik bedoel omdat ik PS dan zeg maar in Amerika koop, ik weet niet wat de reden is voor het prijsverschil...en of je als Nederlander voor bijna de helft PS in Amerika mag aanschaffen. Ik ga er vanuit dat het geen probleem is maar ik check het ff voor de zekerheid, het blijft veel geld...en ik kom er liever niet later achter dat het niet legaal is.

Weet iemand hier meer over?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Dat ligt aan de voorwaarden van Adobe. Over het algemeen is een licentie alleen geldig in het land waar hij is aangeschaft. Je loopt het risico dat je key niet meer geldig is op een gegeven moment.

http://hawvie.deviantart.com/

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ja, ik zal wel even contact met Adobe opnemen, ik sprak net met een PC shop medewerker en die geloofd dat het geen probleem is.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Tja, of wil je Photoshop in het Nederlands...

Houdoe