Opmaak van links in Outlook-nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiggle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik moet voor mijn werk een nieuwsbrief maken en na vele frustraties is het me uiteindelijk gelukt om in basic-html een vrij aardig ogende opzet te creëren. Het enige wat me echter nog hopeloos frustreert is dat ik de automatische onderlijning van links in Outlook niet ongedaan kan krijgen. De styletag [text-decoration:none] lijkt gewoon genegeerd te worden door Outlook 2007. Weet iemand hoe ik die onderlijning weg kan krijgen? Of is het simpelweg niet mogelijk in Outlook? Ook dat zou een antwoord zijn waarmee ik naar de baas kan stappen :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 21:40

TeeDee

CQB 241

Dankzij outlook 2007 zijn we weer een aantal terug in de tijd geworpen als het op HTML emailings aankomt. Maar volgens MSDN zou het wel moeten kunnen.

(Lees ook het 2e deel eens, daar zitten wat validator tools bij)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Jiggle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03-2021
Tja, ik zie het inderdaad staan ja.

Maar het lukt me echt op geen enkele manier. Ook in alle nieuwsbrieven waarop ik me ter inspiratie geabonneerd heb zijn de links onderstreept, op één enkele uitzondering na. Maar als ik daar de bron van pak, copieer, opsla en vervolgens zelf als nieuwsbrief verstuur, dan zijn ook daar alle links onderstreept.
Waar kan dat in hemelsnaam aan liggen?!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het lukt gewoon wel, als je maar inline styles gebruikt:

code:
1
<a href="http://bladiebla.nl/" style="text-decoration: none;">linkje</a>

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen