Ik heb een Abit Kt7raid. Als ik mijn computer aanzet nadat ie een paar uur niet meer heeft gedraait begint de chipsetfan te ratelen. Hij draait even snel als anders alleen maakt ie een raar geluid. Als ik hem van het heatsink afhaal dat op de chipset zit maakt ie geen raar geluid. Ook als ik hem er losjes op hang maakt ie geen raar geluid. Maar als ik hem gewoon vast erop zet maakt ie dus een raar geluid. Kan ik er een stukkie plastic tussenzetten ofzo? Zodat ie geen herrie meer maakt? Meer mensen met dit probleem??
Veel mensen vinden die standaard fan brak (ik heb er geen problemen mee gehad, maar heb dan ook een alpha/delta combo dus ik zou hem toch niet horen) en plaatsen een nieuwe erop, ik heb er ook een blue-orb op gepropt
dus niet voor het lawaai maar voor betere cooling, bij jouw mischien ook een goed idee ??
dus niet voor het lawaai maar voor betere cooling, bij jouw mischien ook een goed idee ??
Euhm, vanwaar die knipoog? Die koeler zit er toch niet voor niks op?Op woensdag 14 februari 2001 18:11 schreef modderfokker het volgende:
Dat Abit bordje kan makkelijk zonder die fan
Verwijderd
ff mailen naar Abit (www.abit.nl), krijg je een nieuwe opgestuurd. Wel ff adres er bij zetten natuurlijk