Ik krijg nu als ik de pc opstart award bootlock. Het is een MSi moederbord PMP8PM-V MS-7222 v2.0
Ik heb nu een hersteldiskette gemaakt op de volgende manier.
Gewoon in xp een diskette format en maak ms-dos opstartdiskette.
Ik heb hier de volgende onderdelen bij gezet:
http://forum.msi.com.tw/i...opic=105712.0;attach=3083
Die 2 onderdelen heb ik in de diskette gezet.
Daarna heb ik in notepad de volgende gezet: "AWFL865 W7222VMS.300 /cks/sn/py/cc/cd/cp/sb/ld/f/r"
zonder aanhalingstekens. Dit heb ik opgeslagen als autoexec.bat
Ook deze heb ik toegevoegd aan diskette. Ik krijg dan de vraag of ik autoexec.bat wil vervangen. Hier doe ik ja.
Met deze diskette kan ik de computer starten dan gaat die in award bios flash utility.
Bij filename to program staat dan w7222vms.300 en daaronder staat checksum 2200H. Onderin staat dan please wait. maar na het begin gebeurt er eigenlijk niks meer. Het zou ongeveer 2 minuten moeten duren. Mijn vraag is dus, wat doe ik fout. Ik ben hier al 2 dagen mee bezig en heb al veel gezocht en gevonden op internet, maar helaas zonder resultaat.
Ik heb nu een hersteldiskette gemaakt op de volgende manier.
Gewoon in xp een diskette format en maak ms-dos opstartdiskette.
Ik heb hier de volgende onderdelen bij gezet:
http://forum.msi.com.tw/i...opic=105712.0;attach=3083
Die 2 onderdelen heb ik in de diskette gezet.
Daarna heb ik in notepad de volgende gezet: "AWFL865 W7222VMS.300 /cks/sn/py/cc/cd/cp/sb/ld/f/r"
zonder aanhalingstekens. Dit heb ik opgeslagen als autoexec.bat
Ook deze heb ik toegevoegd aan diskette. Ik krijg dan de vraag of ik autoexec.bat wil vervangen. Hier doe ik ja.
Met deze diskette kan ik de computer starten dan gaat die in award bios flash utility.
Bij filename to program staat dan w7222vms.300 en daaronder staat checksum 2200H. Onderin staat dan please wait. maar na het begin gebeurt er eigenlijk niks meer. Het zou ongeveer 2 minuten moeten duren. Mijn vraag is dus, wat doe ik fout. Ik ben hier al 2 dagen mee bezig en heb al veel gezocht en gevonden op internet, maar helaas zonder resultaat.
ola