Het is misschien maar een hele kleine onduidelijkheid, maar ik wilde het toch even melden. In het artikel Gouden Steeksleutel 2007: beste processorfabrikant staat o.a. het volgende:
Verder had ik nog een opmerking over dit artikel ook over de Gouden Steeksleutel.
Ik vroeg me af net als Woudloper of er nog echt een prijs wordt uitgereikt of is het alleen een symbolische uitreiking? Misschien zou dat ook in het artikel toegevoegd kunnen worden?
Verder een leuk initiatief die Gouden Steeksleutels.
Mij leek het beter als er staat:Beste processorfabrikant
Voor de Gouden Steeksleutel 2007 wil Tweakers.net graag van je weten wie jij de beste processorfabrikant vindt. Op de laatste dag van het jaar wordt de uitslag bekendgemaakt.
Ik weet dat hij wel voor zich spreekt dat de Gouden Steeksleutel van 2007 over het jaar 2007 gaat maar misschien is het op deze manier iets duidelijker.Beste processorfabrikant
Voor de Gouden Steeksleutel 2007 wil Tweakers.net graag van je weten wie jij de beste processorfabrikant vindt van 2007. Op de laatste dag van het jaar wordt de uitslag bekendgemaakt.
Verder had ik nog een opmerking over dit artikel ook over de Gouden Steeksleutel.
Ik vroeg me af net als Woudloper of er nog echt een prijs wordt uitgereikt of is het alleen een symbolische uitreiking? Misschien zou dat ook in het artikel toegevoegd kunnen worden?
Verder een leuk initiatief die Gouden Steeksleutels.