Ik probeer tabbellen te maken met javascript.
Dit wil ik doen omdat ik op dit moment met AJAX altijd alle gegevens terugstuur waarin ik in php al een tabel gemaakt heb. Ik wil eigenlijk dat ik met php puur informatie terug geef en dat ik met javascript afhankelijk van mijn gegevens een variabele tabel opbouw.
Ik heb nu de volgende code gemaakt. Maar ik begrijp niet waarom het niet werkt in IE. Ik krijg zelfs geen foutmelding in IE. In FF en Safari werkt het wel
Ik doe die alert zodat ik zeker weet dat de functie wordt uitgevoerd. De alert verschijnt ook netjes in IE.
Ik begrijp er niks meer van
Dit wil ik doen omdat ik op dit moment met AJAX altijd alle gegevens terugstuur waarin ik in php al een tabel gemaakt heb. Ik wil eigenlijk dat ik met php puur informatie terug geef en dat ik met javascript afhankelijk van mijn gegevens een variabele tabel opbouw.
Ik heb nu de volgende code gemaakt. Maar ik begrijp niet waarom het niet werkt in IE. Ik krijg zelfs geen foutmelding in IE. In FF en Safari werkt het wel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <html>
<head>
<title>Tabellen maken</title>
</head>
<body onload="test()">
<table id="myTable">
<tbody id="myTableBody"></tbody>
</table>
<script language="javascript">
function test()
{
alert('Functie wordt uitgevoerd');
var cell = document.createElement("td").appendChild(document.createTextNode("Jochem"));
var row = document.createElement("tr").appendChild(cell);
document.getElementById("myTableBody").appendChild(row);
}
</script>
</body>
</html> |
Ik doe die alert zodat ik zeker weet dat de functie wordt uitgevoerd. De alert verschijnt ook netjes in IE.
Ik begrijp er niks meer van
Jochemmol