advies gevraagd bij garantiegeschil met fotozaak

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14

MBV

Henk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:49:
Howww, zeker in deze zaak moet je fijn met je klavieren van de flash afblijven en gewoon foka verantwoordelijk stellen, want dat zijn ze. Niet zelf gaan kloten, want je bent je garantie kwijt.

En als je de verkeerde onderdeeltjes aanraakt heb je ook nog eens kans op een flinke rotschok :P
Een tikje als van statische electriciteit, zoveel ampères heeft het niet ;)

* MBV overweegt om ook eens stampij te gaan schoppen bij Foka. Ik kan het 3 jaar garantiebewijs van mijn Canon S60 niet meer vinden, en de zoom-knop blijft hangen :(

Maar ik vind het veel te leuk om dat soort dingen uit elkaar te halen... :|

[ Voor 19% gewijzigd door MBV op 20-12-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Holoris: Getuige dit topic is er geen sprake van een afgeronde ervaring (inzake deze aftersales). Een afgeronde ervaring is wel een voorwaarde voor een Shop Review, zodat een volledig beeld beschikbaar is, van wat de gemiddelde consument kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:31:
@Holoris: Getuige dit topic is er geen sprake van een afgeronde ervaring (inzake deze aftersales). Een afgeronde ervaring is wel een voorwaarde voor een Shop Review, zodat een volledig beeld beschikbaar is, van wat de gemiddelde consument kan verwachten.
Hangt er natuurlijk vanaf was TS kiest. Voor wat de winkel betreft, die is van mening dat de zaak is afgedaan en alles afgerond. Zou ik bij een eventuele rechtzaak tot de uitspraak moeten wachten om een ervaring met een winkel te posten?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er uiteindelijk een ultieme stap is genomen en er een langdurige zaak gaat lopen dan is een Review zeker al welkom. Er is afgezien van de uiteindelijke acties na uitspraak - die prima in een geneste reactie onder de ShR kunnen komen - dan ook geen sprake meer van een winkel- of aftersaleservaring.

Hoofdzaak is dat er niet allemaal halve in afwachting verhalen blijven staan omdat ze nooit meer geupdate worden, winkels niet de kans krijgen hun scores te beinvloeden door specifiek andere service te verlenen aan mensen die een ShR invullen, en klanten het niet kunnen inzetten als chantagemiddel.

Maar goed, dit is slechts erg zijdelings gerelateerd aan dit topic :)
Pagina: 1 2 Laatste