All in one, weet niet precies wat ik moet doen

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Ik ben voor in mijn nieuwe huis opzoek naar een all in one, eisen:

- Max 250-275 euro
- FAX / copier / scan / kleurenprinter
- Liefst laserprinter
- Geen lange opwarm tijd, en redelijk snel printen

Nu zit ik bijvoorbeeld te kijken naar de Canon Pixma 830, maar die heeft allelei dingen die ik dus eigelijk niet hoef (cardreader enzo). Maar vind ik wel mooi, en de dingen die ik wel belangrijk vindt kan die ook.

Nu heb je ook de I-sensys serie van Canon, vind ik qua uiterlijk erg mooie machines maar die kan weer niet in kleur printen. Nu zou ik die natuurlijk kunnen nemen en een simpele kleuren printer, maar dan moet ik er al weer 2 kopen heb toch liever 1 apparaat.

Verder kan ik ook niet echt een duidelijk review vinden over de 830, en zijn de topics hierover op GoT redelijk oud. Ben zelf een redelijke canon fan, ook vanwege de gescheiden inktpatronen. Maar wellicht heeft HP dat inmiddels ook.

Nu zit ik dus een beetje met een probleem, wat ik wil in laser uitvoering lukt waarschijnlijk niet voor dat bedrag. Maar heb ik dan wel z'n dure Pixma nodig, want de printkwaliteit zal toch wel ongeveer gelijk zijn met de Pixma 700 en die heeft minder dingen die ik toch niet gebruik. Maar kan wederom geen review vinden.

Goed is er dus iemand die misschien ervaring heeft met 1 van de bovengenoemde modellen, en wat vindt je daar van? Of iemand die zowieso iets over de all in one's kan toevoegen.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 14:53
Verschil tussen laser en inkjet is heel groot. Wellicht dat het verstandig is daar eerst een keuze tussen te maken. Dus, wat print je gemiddeld aan pagina's per maand in kleur/z-w?

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
The Realone schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:34:
Verschil tussen laser en inkjet is heel groot. Wellicht dat het verstandig is daar eerst een keuze tussen te maken. Dus, wat print je gemiddeld aan pagina's per maand in kleur/z-w?
Nou ja voornamelijk is zwart/wit maar vind het toch ff lastig als ik dan 10 x kleurprintje per maand moet hebben en dat lukt dan niet. Maar goed die Canon I-SENSYS MF4660PL is wel een mooi ding.

En welk verschil tussen laser en ink bedoel je dan precies? De kosten?

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En welk verschil tussen laser en ink bedoel je dan precies? De kosten?
Je mag je echt een stuk meer in de materie verdiepen ipv vragen als dit te stellen.

Begin eens op Wikipedia te kijken, daar vind je al een waslijst aan info, of neem wat reviews mee. Misschien vind je er geen van één specifieke apparaat, maar in reviews van vergelijkbare apparaten vind je meer dan genoeg informatie over wat relevant is en wat marketingblaat, en over waar de verschillen tussen ink en laser zitten, en tussen apparaten onderling in iedere categorie.

Een Tweaker achten we sowieso in staat zelf te kiezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.