Meerdere keren stemmen op Gouden Steeksleutel 2007 *

Pagina: 1
Acties:

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Het lijkt er op (althans voor mij) dat het Gouden Steeksleutel 2007 formulier geen check uitvoert of er al gestemd is. Ik kan thans in FF2 zonder problemen tientallen keren achter elkaar klikken op mijn keuze en iedere keer loopt het tellertje 1 of 2 op. Vermoedelijk zijn de gevallen van 2 als iemand anders gestemd heeft.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Door Wilbert de Vries, woensdag 19 december 2007 08:31
Er wordt momenteel erg veel gestemd. Omdat het aantal views bij een artikel niet real-time wordt weergegeven en er dus meer stemmen kunnen zijn dan views, komt dit mogelijk gek over.

Je stem wordt echt maar één keer geteld. Wel is het zo dat je je stem nog kunt aanpassen. Deze verandering wordt in de database netjes verwerkt, maar zorgt er niet voor dat er een extra stem wordt bijgeteld. Meerdere keren stemmen is dus niet mogelijk. We zullen kijken of we wat duidelijker kunnen aangeven dat we je stem hebben verwerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 19-12-2007 08:52 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Bovendien worden, als ik het goed heb, zowel het aantal views en het aantal stemmen in een cache bewaard en niet realtime weergegeven, dus ook dààr zit nog eens een afwijking in.

Don't worry, er is uitvoerig getest en volgens ons kun je ècht maar één keer stemmen (al kun je je stem wèl wijzigen). Ook al ziet het er soms anders uit :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten