In de categorie 'optische drives' vind ik het nu wat lastig zoeken naar HD-DVD en Blu-way drives. Blu-ray staat er wel als aparte categorie tussen, maar HD-DVD kan ik nergens vinden. Is het mogelijk om de volgende indelingen te hanteren:
- CD-ROM en DVD-drives/branders
- HD-DVD en Blu-Ray drives/branders
En binnen deze categorieen dan weer de subcategorieen drives / branders. Als dat niet kan dan zou ik graag de categorie HD-DVD drives en Hybride drivers toegevoegd zien worden.
Het aanbod van HD-DVD/BR spul is wel niet zo groot, maar groeit wel. Zo kan ik bijvoorbeeld de Toshiba SD-H802A HD DVD speler nergens in de PW vinden, terwijl deze voor 79 euro te koop is. Ik zal hem zelf in ieder geval toevoegen aan de PW.
- CD-ROM en DVD-drives/branders
- HD-DVD en Blu-Ray drives/branders
En binnen deze categorieen dan weer de subcategorieen drives / branders. Als dat niet kan dan zou ik graag de categorie HD-DVD drives en Hybride drivers toegevoegd zien worden.
Het aanbod van HD-DVD/BR spul is wel niet zo groot, maar groeit wel. Zo kan ik bijvoorbeeld de Toshiba SD-H802A HD DVD speler nergens in de PW vinden, terwijl deze voor 79 euro te koop is. Ik zal hem zelf in ieder geval toevoegen aan de PW.
[ Voor 15% gewijzigd door Wokschotel op 19-12-2007 08:41 ]
De islam kan uw vrijheid schaden