[Virtual Dub] - Hoe meerdere stukken uit avi knippen

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 01:56
Voor m'n eigen verzameling capture ik nog wel eens een documentaire van discovery.
Een nadeel is dat je er dan een stuk of 4 reclame blokken tussen hebt zitten.

Is het mogelijk om met Virtual Dub die stukken er tussenuit te knippen en dan de rest in z'n geheel naar een divx om te zetten?

Ik weet wel hoe ik een stuk uit een video kan knippen en deze apart opslaan met Virtual Dub, maar niet hoe ik meerdere stukjes weg kan laten uit 1 film en de rest naadloos op elkaar laten aansluiten.

Wat ik wel eerst geprobeerd heb is aparte blokken (dus zonder de reclame) apart coderen en later weer via de append optie met Virtual Dub aan elkaar stitchen. Echter, nadat ik dit probeerde kwam virtual dub met de foutmelding dat de audio streams niet exact overeen kwamen (terwijl ik toch telkens dezelfde optie had gekozen (ABR 98kbps).(ps. wat is beter in Lame: ABR of VBR??).

Weet iemand hoe dat moet met Virtual Dub?

Mijn YouTube Channel

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

uhmm, dit is toch niet zo moeilijk?

pak het beginpunt van je commercial en klik op het knopje 2e van rechts onderin.

pak daarna het eindpunt en klik op het knopje daar weer rechts van.

Druk op del.

Weg commercial. Herhaal dit met de andere commercial en dan heb je alleen nog je docu over die je op welke manier dan ook kan opslaan...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 01:56
Ah kijk, super :) Ik kon het niet echt vinden. Dit is stukken beter.

Virtual Dub *O*

Mijn YouTube Channel