Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke gsm kiezen??

Pagina: 1
Acties:
  • 944 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ben nog maar net nieuw op dit forum en heb een vraagje

ik wil graag een nieuwe gsm kopen maartwijfel tussen de samsung f700, de nokia n95, de iphone of de htc touch cruise.

de iphone valt in feite al af vanwege de prijs tov de andere en de mindere functie en de htc vind ik biet echt mooi maar heeft goede functies.

mijn favoriet is eigenlijk de samsung, knap design en goede functies en een groter scherm tov de nokia die daartegen wel nog meer functies heeft en het is bekend dat nokia gsm veel aanpasbare looks heeft zodat je hem volledig naar je wens kunt maken.
weet niet of dit bij de samsung ook het geval is daarom wil ik graag enkele meningen van anderen horen

alvast bedankt

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je de iPhone importeert (wat je wel zal moeten) kost ie wss nog minder dan alle alternatieven die je in je post noemt. Pas wel op met firmwareversies e.d.

Verwijderd

Topicstarter
ja kan mss wel zijn maar de specs van de iphone zijn toch duidelijk minder dan de concurrentie
de camera alleen al en geen 3g enz...

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Het ligt eraan, wat wil je allemaal in een telefoon? Over de iphone kan ik kort zijn: hij is alleen maar populair omdat 't zo'n hype is omtrend deze telefoon. Als je kijkt naar de specificaties ivm andere telefoons op de markt, kan je de iphone al gelijk wegstrepen. Tenzij je speciaal gaat voor de looks ervan.

De nokia n95, daar kan ik niet een al te eerlijk oordeel over geven. Het schijnt een mooie telefoon te zijn, maar er zitten nog een aantal problemen in, zoals een niet-goed werkende gps-chip. Maar ik heb me niet zo super in deze telefoon verdiept, aangezien ik een anti-nokia persoon ben...

De touch cruise heeft mijn voorkeur van jouw rijtje. Deze telefoon kan je helemaal (het meest van alle telefoons die je hebt opgegeven) naar eigen smaak inrichten, programma's installeren, skins veranderen etc. omdat het een HTC met windows mobile is. De interne gps is goed en het lijkt me ook zeer fijn werken.

Ik denk dat je pas echt kan oordelen als je de telefoons ook in 't echt hebt gezien en vast hebt gehouden, en dat lukt nog niet omdat de cruise en iphone nog niet uit zijn, en ik eigenlijk compleet niks over de samsung weet... :P

Verwijderd

Ik krijg vandaag of morgen de HTC Tytn 2.. en verkoop mijn Nokia N95.
De N95, is een erg mooi toestel alleen de GPS chip werkt erg lanzaam. en het maken van foto's ook (hoewel de kwaliteit wel erg goed is!!)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Iedereen zal jou een ander advies geven. X wilt alleen maar Nokia, want Samsung is k*t, gebruikers Y wilt alleen maar SonyEricsson, omdat die de beste camphones maken en Z wilt alleen maar Samsung. Hij heeft vroeger verschillende Nokia's gehad en die zijn alleemaa net buiten de garantie kapot gegaan.

Oftewel, het is persoonlijk. Daarom zijn er ook zoveel verschillende.

Lees de topics van de corresponderen topic goed door, ga naar de winkel en maak zelf een keuze.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.