Toon posts:

Computer boot niet meer na HD3870

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een asus HD3870. Hiervoor had ik een 7900GTX.

Ik heb de kaart er in gestoken zoals het hoort, pci-e kabel erin en dvi. Daarna bootte ik, liet hij het scherm zien van MSI en vervolgens krijg ik zwart beeld met een knipperende underscore ( _ ). Verder komt hij niet, ik kom ook niet in mijn bios als bij het bootscherm op delete druk.

Heb m'n 7900gtx er weer terug ingestoken, maar die komt ook ineens niet verder dan het bootscherm. Ik kom ook met die kaart de bios niet in.

De leds op mobo geven aan volgens het boekje:
BootAttempt
This will set low stack and boot via INT 19h.

Ik heb er al op gegoogled, maar daar word ik niets wijzer van.

MSI p35 platinum
e6750
OCZ pc6400 2gb
hd3870/7900gtx
ocz 450watt

Iemand een idee wat ik kan proberen?
Heb kaart al in 2e pcie slot gestopt, zelfde resultaat.
Ben inmiddels wel de bios ingekomen, daar alles standaard gezet, maar nog steeds hetzelfde.
/edit
als ik delete gewoon indruk, en dan heel lang wacht komt ik wel in bios... daar heb al aantal dingen veranderd en gekeken of het goed stond. Maakt allemaal geen verschil.

/edit2
Ben inmiddels met de 7900gtx in windows, bij boot priority stond er ineens 1,44m floppy bovenaan... zit er niet eens in.
Misschien dat ie daardoor niet verder ging. Ik ga even snel de 3870 proberen, hopelijk nu opgelost

/edit3
Oke, het is gelukt. Even drivers ed installeren en dan eindelijk genieten :p
Dit topic is niet meer nodig denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 00:05 ]

• les_paulde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
maar je weet nu dus niet wat er eigenlijk fout was? vaag hoor

Q9550 @4250Mhz ---4Gb GSkill F2-8500CL5D@1000Mhz --- 2x HD4850 CF@800/1050 --- 1TB Samsung Spinpoint F1 + 2x 320Gb WD Caviar --- Gigabyte EP45-Extreme --- Custom watercooling (CPU+GPU) --- Seasonic M12 700W PSU --- T-balancer BigNG --- Antec P180b

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het was omdat bij boot devices er ineens floppy 1,44m bijstond en IDE.

Zitten er beide niet in, en floppy stond bovenaan. Misschien dat ie niet overging naar mn sata schijf ofzo... dat is het enige wat ik me kan voorstellen.