[Photoshop CS3] 'terug naar home' optie in Web Photo Gallery

Pagina: 1
Acties:

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Beste mensen,

Op m'n site ben ik nu foto's aan het toevoegen. Via Photoshop CS3 heb ik een mooie flash versie van de Web Photo Gallery gemaakt die ik ga toevoegen op mijn site.

Nu zit ik met een probleempje. Zodra ik op die flash Photo Gallery pagina zit, wil ik een linkje toevoegen waar je weer op kan klikken om terug te gaan naar de homepage. Aangezien de photo gallery volledig in flash gemaakt is krijg ik dit niet voor elkaar.

Ik heb al flink zitten zoeken. Is er uberhaupt een optie mogelijk in dit geval?

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-01 20:42
Als alternatief kan je natuurlijk de gallery in een ander venster/tab laten openen. Alleen niet iedereen stelt hier prijs op (en terecht overigens...).
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, moet ik zeggen...
Je kan het in ieder geval niet instellen in de dialoogvensters van Photoshop.

[ Voor 31% gewijzigd door Savantas op 19-12-2007 12:25 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
In een apart venster laten openen had ik al overwogen, maar helaas staat dan mijn domein naam.com niet meer bovenaan maar de link naar m'n FTP ruimte van Planet.nl. Dus houd ik het geheel het liefst in één venster zodat het domein keurig in de adresbalk blijft.

Vooralsnog moeten de bezoekers gewoon terug dmv het terug pijltje in hun browser. Niet heel erg natuurlijk maar toch :)

Heb zelf al flink lopen knutselen met de code, maar krijg het gwn echt niet voor mekaar. Ik laat het maar hoe het nu is. Mocht het toch mogelijk zijn hoor ik het graag natuurlijk!