Toon posts:

Samen XXL servercase inkopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van het type "extra breed, op wielen"

Te denken valt aan:
http://www.chieftec.com/products/server/ft2000.htm
http://www.addtronics.com/wtx8500.htm
http://www.antec-inc.com/product/cases/fileser2.htm

Dit zijn *geen* goedkope kasten, maar samen kan het wat draaglijker worden.

Wie o wie is er in de markt ?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Die zwarte is ruig >:)... maareh, ik heb al een kast :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

waar wil je dat dan gaan kopen??

Verwijderd

Topicstarter
Bij de goedkoopste leverancier van datgeen waar de keus op valt.
Rekensommetjes met verzending buitenland, belasting etc.

De antec is gigantisch mooi en groot, maar ook duur (1500,-) maar daar is vast wel iets aan te doen...

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
enne, die chieftec, hoeduur is die dan ???

Bestuh!!

Verwijderd

Topicstarter
Addtronics:
DWH = 54x31x62, geen voeding, 670,-

Chieftec:
DWH = 54x32x65, 300W, 1200,-

Antec:
DWH = 57x35x72, 400W, 1500,-

De antec heb ik in de VS gezien voor $375, maar dan de verzending ... :'(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
soz wordt mij te duur ;(

ben maar simpel scholiertje >:)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op woensdag 14 februari 2001 17:20 schreef SaURoN het volgende:
soz wordt mij te duur ;(

ben maar simpel scholiertje >:)
Dan neem je toch een simpel bijbaantje? :P

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 14 februari 2001 17:21 schreef worsie het volgende:

[..]

Dan neem je toch een simpel bijbaantje? :P
1500 verdien je niet zo snel met simpel bijbaantje, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
Op woensdag 14 februari 2001 17:23 schreef SaURoN het volgende:

[..]

1500 verdien je niet zo snel met simpel bijbaantje, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Hey, joh, straks word z'n case duurder als het spul wat erin zit.

Jij gaat toch ook geen f200,- plasticzak kopen om er vervolgens een biefstuk á 5 piek in te doen :)
(beetje stomme verglijking, ik weet het :()

Bestuh!!

Verwijderd

Euh! lol *D

Verwijderd

kunnen we niet beter die addtronics servertower kopen die 7896A bedoel ik. die vind ik ook heel erg mooi en die kost in nederland 328, vind ik ook wel duur, als dat goedkoper kan vind ik het wel leuk. kasten vanaf 670 piek vind ik een beetje overkill voor mijn systeempje. 1500 of 1200 slaat natuurlijk helemaal als een tang op een kippenlul:)

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 14 februari 2001 19:51 schreef WebMaster het volgende:
kunnen we niet beter die addtronics servertower kopen die 7896A bedoel ik. die vind ik ook heel erg mooi en die kost in nederland 328, vind ik ook wel duur, als dat goedkoper kan vind ik het wel leuk. kasten vanaf 670 piek vind ik een beetje overkill voor mijn systeempje. 1500 of 1200 slaat natuurlijk helemaal als een tang op een kippenlul:)
Zie iemand is het met me eens ;)

Verwijderd

chieftec ownd meer

Verwijderd

ben ook een scholiertje heb ook een aantal bijbaantjes en verdien ook aarig wat geld bij in totaal. maar ik vind het best wel een beetje overD om zo veel geld uit te geven aan een kast. ik weet wel leukere dingen die ik met m'n geld kan doen

Verwijderd

yup als je zo een addtronics 7896A of een 7890A goedkoper kan krijgen dan doe ik mee!!
maar ik ga geen 1500 piek betalen voor een kast! |:(

Verwijderd

Mjah :) Alchemy is nu ook aan het kijken voor een motorvoertuig :) Dat gaat wat lekker dan op de fiets naar school he.

• SaURoN
  • Niet online
damn ook al zo lui :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:52

Yucko

One clown to rule them all !

Tja ... iedereen valt hier over die prijzen (kan ik me wel indenken, ik zou het ook niet betalen voor een kast), maar ook het feit dat al die dingen mega veel fans hebben stoort niemand blijkbaar :? Ik heb toch liever nog enigsinds wat nachtrust :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

why samen :?

Verwijderd

may be cheaper?

Verwijderd

he Alchemy wat voor voertuig zoek je? scooter? zeker doen! wil je een mooie zien? www.cfwebdesign.nl/temp

B-)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik vind die blauwe kast wel mooi. :9

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Zie ik daar een standaard uitlaat webmaster? *D

Verwijderd

ja hallo! ik heb 'm net 2 weken. trouwens weet je wat een nieuwe uitlaat kost? daar heb ik voorlopig nog geen geld voor over. eerst maar es een nieuw systeempje kopen en daarna zien we wel verder. ik ga 'm trouwens binnenkort wel opvoeren. 45 km is best wel snel voor door de dorpstraat (of door de supermarkt) maar voor de rechte stukken is het toch best weinig.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom een dure kast ?
Omdat ze grOOt zijn !

Straks komen de dual TB bordjes. En geloof me, die zullen echt niet blij zijn met een midi towertje.
In een XXL kan dat makkelijk, peltier, waterkoeling en bijbehorende voeding incluis.

En niet te vergeten: Met wat extra peltiers kun je in de overtollige drive bays mooi een six-pack koud houden. :9

Dat het niet is weggelegd voor de onbebijbaande scholier is duidelijk. :7

En nee, ik ga ook geen 1500 betalen voor een kast. Dat hoeft ook niet als je met z'n heleboelen inkoopt. Een leverancier moet dan de afweging maken: 5 x 1200, of 0 x 1500 ? (ik noem maar wat). Beter een beperkte marge dan *geen* marge, toch ?
Pagina: 1