Toon posts:

thuisserver welke distro?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje clarkconnect in huis gehad, maar hoe ik het ook allemaal doe, ftp logins naar de (var/www/html ) lukt niet. Waardoor ik en een paar andere gebruikers (virtuele domeinen) hun sites niet op kunnnen zetten.

Het probleem zit het in de flexshares. FTP zelf werkt prima, maar ze komen in de flexshares directory :S

Nu weet ik echter dat er naast clarkconnect, ook een paar andere namen bekend zijn die ook zoiets soortgelijks hebben, maar ik weet totaal niet meer hoe ze heten!!!

Jullie enig idee?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Contribs SME server is ook zo'n alles-in-1 ding :)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In het enge subforum NOS hebben ze Het grote welk OS ( bijvoorbeeld linux distro) topic deel 7 :P

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 19-12-2007 20:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:06

BCC

Met en distro wordt doorgaans een linux distributie bedoelt, maar ik neem aan dat jij hier een ftp programma voor windows bedoelt?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BCC schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:13:
Met en distro wordt doorgaans een linux distributie bedoelt, maar ik neem aan dat jij hier een ftp programma voor windows bedoelt?
Ja daar was ik gemakshalve ook vanuit gegaan :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC