Toon posts:

vraag betreffende PANASONIC TH-50PX600U plasma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op een website de volgende advertentie tegengekomen; http://multimedia.tweedeh...0px600u-plasma-tv-hd.html
Nou is dit niet duur voor een nieuwe tv.
Aangezien ik een noob ben op dit gebied maar wel door heb dat dit een buitenlandse tv is heb ik de volgende vragen;

1. Hoe zit het met de electriciteit voor deze tv
2. Hoe zit het met de aansluitingen van een scartkabel op deze tv
3. Als deze dus anders zijn is er dan een mogelijkheid om dit aan te passen.

Groeten Paulus

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Een paar punten:

1. Verkeerde subform, dit hoort in VID, dus even schop die kant op :)
2. Groeten is niet nodig
3. Wat betrefr je vragen:

Aangezien dit een US model is zal ie wel 110V slikken, en heb je dus een omzetter nodig. Gezien het stroomverbruik van deze TV's zal dat een niet al te goedkoop model zijn. Verder kun je de TV tuner niet gebruiken omdat er alleen NTSC support is. Zelfde zal gelden voor SCART. Misschien dat RGB wel zal werken, evenals component.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
600 euro voor een 50inch plasma. Als je hierin gelooft dan heb je echt een flinke plaat voor je kop. Geld overmaken = gegarandered geld kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Nee ik heb geen plaat voor m'n kop maar er zijn ook buitenlandse bedrijven die deze plasma's goedkoper aanbieden als hier.
Bij een amerikaans bedrijf staat er bijvoorbeeld een 65" van mitsubishi voor omgerekend €1250,-.
Alleen als ik het zo begrijp komen deze tv's helemaal niet overeen met aansluitingen die wij hier in Nederland hebben.
Ging mij er alleen om of het rendabel is om zo'n tv in te voeren uit het buitenland en of de extra kosten om alles passend te maken ook te doen is.

Paulus