Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE6&7] CSS problemen

Pagina: 1
Acties:

• Rubenskoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 15:32
Ik heb nu al een paar dagen de een site voor een kennis online staan.
Alleen zeggen mensen nu dat je met internet explorer het niet goed kan zien, dus ga ik kijken of het ook echt zo is en het klopt.

Link: knip(gemaakt met Joomla en zelf gemaakte template)

De header staat in IE half verborgen achter de achtergrond en in firefox staat hij hoe hij normaal moet staan. Zelf heb ik al heel veel in de css geprobeerd om dit goed te krijgen alleen dit lukt mij niet. :?

Dus weet je er wat op dan hoor ik het graag. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rubenskoo op 07-11-2014 21:22 ]

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

IE6 zie ik hem gewoon normaal

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 11:40
ik zie hem in ie7 wel fout.

Volgens mij heeft iets te maken met de hoogte van de div top. Misschien kun je daar wat mee spelen om te kijken of het verschil oplevert.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zelf heb ik al heel veel in de css geprobeerd om dit goed te krijgen alleen dit lukt mij niet.
En wat heb je geprobeerd? Het kan een floating probleem zijn, of probeer eens de div met die achtergrond een fixed height mee te geven.

March of the Eagles

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01

TeeDee

CQB 241

Voor de duidelijkheid: in FireFox gaat het e.e.a ook niet helemaal goed. Dus om nu tijdelijk mensen aan te raden dan maar FireFox te installeren is ook weer een beetje lala.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Rubenskoo
Hacku schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:39:
[...]

En wat heb je geprobeerd? Het kan een floating probleem zijn, of probeer eens de div met die achtergrond een fixed height mee te geven.
Dat ga ik nu even proberen
Voor de duidelijkheid: in FireFox gaat het e.e.a ook niet helemaal goed. Dus om nu tijdelijk mensen aan te raden dan maar FireFox te installeren is ook weer een beetje lala.
O, dat had ik nog niet ontdekt ik verander het dan meteen maar.

• Rubenskoo
Bedankt allemaal het is me door de tips gelukt! _/-\o_

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
In IE6, zit er anders nog een aardig gat tussen je content en je header (van ongeveer 135px hoog) waar je de achtergrond van de body ziet.

If I can't fix it, it ain't broken.

• Rubenskoo
o, die had ik niet gezien alleen in de haast IE7 en Firefox gekeken.
Morgen dus maar weer even aan de slag.

EDIT: Bedankt allemaal het is nu overal optimaal te zien alleen moest ik daarvoor wel alles opnieuw scripten. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Rubenskoo op 20-12-2007 22:35 ]

Pagina: 1