Toon posts:

[NFS:MW] Resolutie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Vanmiddag het spel Need for Speed Most Wanted aangeschaft voor de pc, aangezien ik deze voor een spot prijsje in de winkel heb kunnen meenemen. Thuisgekomen het spel geinstaleert, en tot mijn verbazing moet ik de conslusie trekken dat het spel geen breedbeeld ondersteunt... of heb ik het fout?

Ik heb mijn oude drivers van mijn ATI Radeon X800PRO verwijderd, en nieuwe geinstaleert, zonder enig voordeel. De resoluties die ik kan kiezen zijn zoals: 1280x1024, 1600x1200. Dit komt wel in de buurt, maar ik moet een breedbeeld resolutie hebben van 1650x1050. Mijn OS (Windows XP Pro) doet wel gewoon de goede resolutie (1650x1050), en diverse andere games ook. Het rare nu is dat ik bij Need for Speed Carbon hetzelfde heb!

Ingame gekeken of ik van 4:3 16:9 kan maken, (ik hoop dat deze waardes kloppen 1,2,3 uit m'n hoofd) Maar niets kunnen vinden.

Tot zover:

- Nieuwe drivers geprobeerd
- Nieuwe chipset drivers
- Het spel opnieuw geinstaleert
- Gegoogled, 1 onderwerp gevonden met de melding dat breedbeeld niet ondersteunt word, maar dat kan ik me echt niet voorstellen met deze 2 spellen.
- Tweakers search gebruik, helaas niets kunnen vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :*)

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-11 10:09
Dan heb je niet goed gegoogled. :/ 1e hit: op NFS: most wanted widescreen. NFSMWRes. Mooi progje om zelf de resoluties te kiezen. ;)
Zie trouwens ook niet dat je de patch geprobeerd hebt. Patch 1.3
Hoop dat dit helpt 8)

Verwijderd

Topicstarter
Snowbank schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:28:
Dan heb je niet goed gegoogled. :/ 1e hit: op NFS: most wanted widescreen. NFSMWRes. Mooi progje om zelf de resoluties te kiezen. ;)
Zie trouwens ook niet dat je de patch geprobeerd hebt. Patch 1.3
Hoop dat dit helpt 8)
Het kan zijn dat ik idd niet de goede woordenkeuze in Google heb gebruikt. Patch 1.3 heb ik, maar ik ga dat programmatje nu even uitproberen!

Alvast bedankt!

Edit:

Het programma werkt :) Moet nu wel telkens het stukje software opstarten, maar daar kan ik wel mee leven. Bedankt, problem = fixed :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 11:26 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik neem aan dat je 1680x1050 bedoelt?
Om nog even aan te geven, voordat je ermee onderuit gaat in de toekomst bij andere games: 1680/1050 is een 16:10 reso, geen 16:9 :)

@Snowbank: bedankt voor de patch, kan ik namelijk ook wel gebruiken :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Hann1BaL
  • Laatst online: 16:37

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

www.widescreengamingforum.com kan ook nog wel eens nuttig zijn, ook met allerlei andere games.

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Hann1BaL schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:07:
www.widescreengamingforum.com kan ook nog wel eens nuttig zijn, ook met allerlei andere games.
is inderdaad de eerste site die ik raadpleeg, hun gamelisting is altijd ontzettend handig idd :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1