Toon posts:

Pc chrashed tijdens windows scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn moederbord terug gehad te hebben van de rma afdeling van azerty, heb ik windows erop nieuw opgezet.
Na dit gedaan te hebben, een tijdje gedraaid.
Nu na een paar weken, krijg ik in het opstart scherm dat je windows(xp) ziet laden (dus voor het blauwe account scherm) een crash of iets dergelijks en pc start weer opnieuw op.
Hierna kom krijg ik dat windows niet correct is afgesloten en of je hem in veilige modus enz. wilt opstarten.
Daarna gaat ie gewoon door na windows en werkt windows zonder problemen.

Ik heb bios F9 van P35 DS3R.

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn moederbord het probleem is (aangezien deze al ruim een jaar het probleem lijkt te zijn, zoals te zien is in mijn eerdere topics).

Dit zijn mijn specs
Alles is getest een maand gelden bij de laatste rma

Heeft iemand enig wat het zou kunne zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Nou me hdd zijn gechecked 2 weken gelden dus denk niet dat het daar aan liggen kan
Geheugen staat op 1,9 v zoals moet volgens ocz.
Voeding heb ik al een tijd geleden gechecked(weet niet of nu dan weer moet).
maar wat kan de reden zijn dat ie bij windows laden uitvalt en weer opnieuw opstart, er moet toch iets fout gaan dan
En kon niks terug vinden in logboek, aangezien hij nooit in windows komt(de eerste keer)
Maar windows werkt gewoon dat is het probleem niet.
Maar hij hoort niet elke ochtend op te starten en dan nog een keer opnieuw te moeten opstarten

Dat veilige modus scherm betekent dat ie iets probeerde te verkomen ofzo toch

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "Pc chrash in windows laad scherm"

Misschien was de humor die ik gebruikte wat te subtiel, maar even simpel: dit is niet hoe het hier werkt en los daarvan kunnen we je zo niet helpen :o

Je geeft nog geen specs in je topicstart (ja, een link...) en geeft niets nauwkeurigers dan "een crash of iets dergelijks". En je vermoedt je moederbord maar doet helemaal niets om het zelf uit te sluiten. Wat verwacht je dan dat wij voor je kunnen doen :?

En om dan met exact dezelfde slordige titel een topic te openen doet me echt afvragen waar je mee bezig bent en wat je wilt bereiken...

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.