Toon posts:

PIII 1Ghz koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een PIII 1Ghz FCPGA en nou heb ik een vraag: Ik heb zelf de OEM versie met een wat oudere Intel cooler erop (zo'n grote). Nou las ik dat er bij de boxed versie een speciale cooler zat die nog groter was en een heel handig klikmechanisme heeft. Heeft hier iemand een boxed PIII 1ghz? Mijn temp wordt bij intensief gebruik zo'n 52Graden. Dat is dus niet slecht, ik vraag me alleen af hoe het zit met die speciale 1Gig coolers.

Groeten,

Thijs

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Als je op zeker wil spelen dan kun je het beste een andere cooler erop zetten, je zou kunnen denken aan een Spire/Orb/Alpha bijvoorbeeld. Als je in de toekomst wil gaan overclocken is het zeker aan te raden die oudere cooler te vervangen, die nieuwe cooler van Intel is iig al beter.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

De intelcoolers blijken vrij goed te zijn dus ruilen voor een ander hoeft niet echt, of je moet een Alpha of een GlobalWin Fop38 ofzo nemen, maar dan maakt je systeem wel behoorlijk meer herrie

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 18:26 schreef CB het volgende:
De intelcoolers blijken vrij goed te zijn dus ruilen voor een ander hoeft niet echt, of je moet een Alpha of een GlobalWin Fop38 ofzo nemen, maar dan maakt je systeem wel behoorlijk meer herrie
Weet je tenminste dat je fop38 nog draait 8-)