Ben bezig om een contactformulier te maken zodat mensen zich kunnen inschrijven.
Alleen lukt het niet om het formulier te verzenden in dezelfde pagina,op het moment dat je dan op verzenden klikt gaat die automatisch terug naar me default.php zonder het formulier te verzenden.
Als ik het forumlier als pop up opent werkt en dan op verzenden klikt werkt die wel.
Heb gezocht op Got maar de topics die ik gevonden had, hielpen me niet om het probleem op te lossen
Linkje 1
Ik maak gebruik in met index.php gebruik van de switch functie
Zie code hieronder
index.php
inschrijven.php
Hoop zo voldoende informatie te hebben geplaatst, wil ook wel de site plaatsen waar het op staat, maar volgens mij mag dat niet.
Alleen lukt het niet om het formulier te verzenden in dezelfde pagina,op het moment dat je dan op verzenden klikt gaat die automatisch terug naar me default.php zonder het formulier te verzenden.
Als ik het forumlier als pop up opent werkt en dan op verzenden klikt werkt die wel.
Heb gezocht op Got maar de topics die ik gevonden had, hielpen me niet om het probleem op te lossen
Linkje 1
Ik maak gebruik in met index.php gebruik van de switch functie
Zie code hieronder
index.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?php switch(strtolower($_GET['p'])) { //Inschrijven case "inschrijven" :$p="pages/inschrijven/inschrijven.php" ; break; //Default default: $p="pages/default.php" break; } include ($p); ?> |
inschrijven.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <form name="contactform" action="<?php echo $PHP_SELF; ?>" method="post"> <input type="hidden" name="toemail" value="<?php echo $recipientemail; ?>"> <input type="hidden" name="toname" value="<?php echo $recipientname; ?>"> <input type="hidden" name="require" value="Vereniging"> //cut <input type="submit" value="Verzenden" name="submitform" > <input type="reset" value="Formulier wissen" name="reset"></p> </form> |
Hoop zo voldoende informatie te hebben geplaatst, wil ook wel de site plaatsen waar het op staat, maar volgens mij mag dat niet.
CCIE R&S