2 Verschillende DDRII PC2 6400 800mhz Kitjes kan dit kwaad ?

Pagina: 1
Acties:

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-03 23:16
Geachte Tweakers

Ik heb zojuist mijn bestelling gehad van

1: G.E.I.L Black Dragon DDRII 2 GIG PC2 6400 800mhz CL4 4-4-4-12

Afbeeldingslocatie: http://datorfixarna.com/catalog/images/GB22GB6400C4DC.jpg

2 : G.E.I.L Ultra DDRII 2 Gig Pc2 6400 800MHZ CL4 4-4-4-12

Afbeeldingslocatie: http://thumbs.ebaystatic.com/pict/2501586028134040_1.jpg

Dit is helaas niet iets wat ik besteld had maar nu komt de vraag

Ik heb een Intel Core 2 Duo e6750 , Die wil ik dus iets gaan klokken dat is de rede waarom ik 800mhz geheugen had besteld.
Beide Kitjes hebben 4-4-4-12 Timings, maar beide starten op een Ander hoeveelheid Volt

Black dragon : 1,9V ( al veel gelezen en gehoord deze toch wat meer sap willen als 1.9 V)
Ultra : 2.1 V

Nu vroeg ik me af kan het kwaad ik deze 4 simmetjes samen in me Msi P35 Platinum doe om dus mee te gaan klokken ? , of simpel weg zeggen Ultra Kitje terug sturen en wachten tot de Blackdragon arriveerd tot ik een kit heb van 4 dezelfde Simmetjes

Mijn dank is groot :)

Excuses als het in het verkeerde topic is geplaats

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan geen kwaad, maar als je zin hebt om te wachten is het misschien beter om 1 van de 2 terug te sturen en ruilen voor een ander. Het voltage verschil is nogal groot, en ze klokken waarschijnlijk anders. Het is altijd wel handig om 2 dezelfde setjes te hebben, dan heb je ook ongeveer dezelfde prestatie.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-03 23:16
bassie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:21:
Kan geen kwaad, maar als je zin hebt om te wachten is het misschien beter om 1 van de 2 terug te sturen en ruilen voor een ander. Het voltage verschil is nogal groot, en ze klokken waarschijnlijk anders. Het is altijd wel handig om 2 dezelfde setjes te hebben, dan heb je ook ongeveer dezelfde prestatie.
Denk ik maar de Black dragon hou en de andere in me andere game pc doe en nog zo'n setje Black dragons haal :)

Volgens Geil maakt het niet uit de Blackdragons mogen tot 2.4 Vol ( binnengarantie ) dus maar alleen de gedachte van 2 verschillende kitjes maakt me al misselijk ;)

En bij Geil Zeiden ze de Black Dragon uitgezochte chips zijn en de Ultra's niet en die daarom wat meer V moeten hebben