[Word 2003] Opmaakprofielen veranderen tijdens gebruik Word

Pagina: 1
Acties:

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 14:13
Een tijdje geleden heb ik uniforme templates gemaakt voor een afdeling binnen het bedrijf waar ik werk. Nu werken deze in principe wel, maar zodra je bijvoorbeeld op nèt het verkeerde stukje (at random natuurlijk) iets weghaalt, verandert het opmaakprofiel mee.

Laten we zeggen dat we de standaard koptekst op 12 Arial Vet hebben staan, dan schiet deze af en toe gewoon over in 12 Times New Roman Vet. In de Opmaakprofielen-lijst verandert de stijl dus ook mee voor het desbetreffende onderdeel. Kop 1 t/m 5 staan ook standaard ingesteld om te nummeren (1, 1.1, 1.1.1 etc.) maar dit verdwijnt af en toe ook op magische wijze naar een normale koptekst zonder nummering.

Ik heb er al verschillende dingen mee geprobeerd maar ik kan nergens uit afleiden wat dit gedrag veroorzaakt :? Is er een manier waarmee ik deze custom opmaakprofielen kan 'vastzetten' ?

Mijn dank is groot...

Verwijderd

tools->macros->macro->[macros in wordcommands]->[kies formatstylesmodify uit lijst]->run->[in venster dat verschijnt stijl kiezen en dan automatically update uitvinken]
extra->macro's->macro->[macro's in word-opdrachten]->opmaakstijlaanpassen->uitvoeren->automatisch bijwerken uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 15:21 . Reden: NL opdrachtenreeks verbeterd. ]