IRQ Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 20:19
Beste tweakers

Ik zit met een probleempje ik heb een geforce 2 mx op irq 10 staan en een ethrnetkaart voor mijn adsl verbinding dus die delen het irq. maar dit levert een conflict op namelijk als ik bijvoorbeeld unreal tournament online ga spelen word mijn internetverbinding al snel verbroken. Ik heb irq 9 vrij staan maar ik kan die ethernet kaart niet handmatig overzetten op irq 9. ik heb al mij poorten al een keer uitgezet in de hoop dat ie zichzelf zou verplaatsen maar dat is niet het geval. heeft iemand een oplossing voor mij??:?

ALVAST bedankt!!

Verwijderd

neem eens een ander ethernet kaartje (of probeer hem eens in een ander slot)

• thomastvd
ik heb een baby atx bord ik heb geen sloten meer over en een ander kaartje heb ik algeprbeerd die is van mijn thuisnetwerk en dan loopt heel mijn pc vast dus dat is ook de oplossing niet!

Verwijderd

kan je geen isa kaartje nemen dan (vraag ff in je vrienden kring of die nog zo'n kreng hebben liggen

• thomastvd
ik heb geen isa slot!!
pls help

• thomastvd
weet niemand het meer???

• thomastvd
weet niemand het meer jongens???
ik heb nog steeds geen oplossing
help??? :?

Verwijderd

Gebruik je USB??????

zo ja ....dan weet ik het ook nie
zo nee....disable je USB poorten.

suc6

• thomastvd
nee ik gebruik op het moment geen usb maar ik heb dat ook al een keer uitgeschakeld dus dat helpt ook niet maar in ieder geval bedankt:?

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Kaartjes ff omdraaien.

Nuff Said

• thomastvd
als je goed leest dan zie je dat ik ze al een keer heb omgedraaid maar als ik dat doe dan loopt heel mijn pc dus vast maar bedankt weer!!!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

als ik het geod bregrijp kun je je bronnen niet veranderen? Als wel, dan moet je ff je bronnen veranderen, bij systeem eigenschappen en dan van bijv videokaart, verder kun je dit volgens mij ook in het bios doen, die irq's toewijzen. *D

JayGTeam (213177)

• thomastvd
ja inderdaad ik kan de bronnen in windhoos niet veranderen maar in de bios heb ik die optie ook niet maar nu heb ik mijn bios geflasht en nu kan ik de optie apci aan of uitschaklen ik dacht dat die er ook iets mee te maken had we komen al verder!!!
blijf posten........THX

• thomastvd
is iedereen uitgepuzzeld ik hoor jullie niet meer

Verwijderd

Probeer eens wat irq's vrij te maken door bijvoorbeeld je ongebruikte com poorten uit te schakelen en probeer vervolgens je video kaart OF je netwerkkaart handmatig op een van je nieuwe irq's te forceren.

Rob

• thomastvd
ja rob dat is een goed idee alleen dan loop ik dus tegen een ander probleem aan ik kan die apparaten niet dwingen een ander irq te geven anders had ik dat allang gedaan want als al mij poorteh gewoon aan staan heb ik irq 9 gewoon over maar ik kan ze dus niet dwingen!!:Ž(
Pagina: 1