Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Ik heb de intelli explorer. Die roelt volledig. Ik wil nooit geen andere meer. (Tenzij er een betere uitkomt natuurlijk
)
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
ik heb afgelopen maandag de mouse man gehaald bij vobis voor 129,-.
vond ik zelf nogal duur maar hij is nog nergens anders te halen.
maar ik had het er wel voor over wat een supermuis is dat, en vooral dat blauwe lampje.
dus KOPEN DIE MUIS!!!.
vond ik zelf nogal duur maar hij is nog nergens anders te halen.
maar ik had het er wel voor over wat een supermuis is dat, en vooral dat blauwe lampje.
dus KOPEN DIE MUIS!!!.
Ik maakte met de Microsoft Intellimouse geen ene fragg meer met Quake. Heb hem maar snel ingeruild. De muis was te groot waardoor ik met mijn hand niet meer op het mousepadje kon rusten. Kon dus niet meer richten op mede-Quakers
Verwijderd
Heb zelf de Intellimouse Optical (heb m'n muis links liggen - de Explorer is rechtshandig...) en ik vind het de beste muis die ik tot nu toe gehad heb (en dat zijn er al een hoop). Ben zelf wel benieuwd naar de optische Logitech muizen.
QWare heeft nu ook een optische muis, heb er een van liggen hier, maar nog niet geprobeerd. Lijkt sprekend op de intellimouse Optical (bijna hetzelfde design, zelfde rode licht, zelfde knoppen etc.). Ik verwacht dat hij het lang niet haalt bij MS...
QWare heeft nu ook een optische muis, heb er een van liggen hier, maar nog niet geprobeerd. Lijkt sprekend op de intellimouse Optical (bijna hetzelfde design, zelfde rode licht, zelfde knoppen etc.). Ik verwacht dat hij het lang niet haalt bij MS...
Verwijderd
vind zelluf die explorer veeeeeels te groot, zwaar en log. heb zelf Intellimouse Intellieye. PERFECT!!!
http://firingsquad.gamers.com/hardware/logitechmice/page2.asp
Review van de nieuwe 'optical Logitech pilot wheel mouse'
Kheb hem ook en is echt 'fantastisch'
Review van de nieuwe 'optical Logitech pilot wheel mouse'
Kheb hem ook en is echt 'fantastisch'
Nothing is impossible
Mijn dexxa/qware muis doet het anders prima hoor. Geen problemen mee
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1