Toon posts:

Overschrijving naar Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,,

Ik had zaterdag een overschrijving naar Nederland gedaan van een paar 100de euro's. Het duurde 2 dagen voor bij mij het geld van men rekening was afgetrokken maar vandaag is dit toch gebeurt. Maar degene aan wie ik dit geld heb gestort heeft het nog niet aangekregen. Moet ik hiervoor ook nog eens 2 dagen wachten of ? Rekeningnummer en Iban nummer klopten dus daar licht het niet aan. Of moet ik toch even naar de bank bellen ?

Mvg Tom.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Heb je hiervoor speciaal een account aangemaakt?!
Wacht maar geduldig af, internationale overschrijvingen duren een paar dagen. En werk ondertussen aan je spelling...

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:50
Het lijkt mij dat dit verwerkingstijd is van de banken. In Nederland duurt het geld overmaken van een bank naar een andere bank al enige tijd (weet niet precies hoelang) dit zal bij buitenlandse banken nog wel langer duren.

Verwijderd

Topicstarter
Nee,, ik heb hier geen speciaal account voor geopend. Ik heb het gewoon via Fortisbanking gedaan.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:19:
Nee,, ik heb hier geen speciaal account voor geopend. Ik heb het gewoon via Fortisbanking gedaan.
RemcoDelft bedoeld of je hiervoor speciaal een account op Tweakers.net hebt aangemaakt.

Maargoed, hoe kunnen wij weten waar je geld is? Neem contact op met je bank, die kan je prima inzicht geven in de overschrijvingsprocedures.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het is wel algemeen bekend dat het overmaken van geld van bank A naar bank B tijd kost. Als je de order dan op een zaterdag geeft en het moet internationaal, dan is het logisch dat het niet direct geregeld is :)

In ieder geval is je vraag iets waarvoor je beter bij je bank terecht kunt, of gewoon nog even geduld hebben. Wij kunnen je hier echt niet mee helpen dus zet ik een slot op dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.