"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Die Q7 is wel heeeeel cool; netjes gedaan!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Sorry, ik bedoelde meer de GT... De ene foto is donkergrijs/zwart terwijl de close-up juist lichtgrijs is; daar is iets niet goed gegaan of het was enorm vreemd licht op de beurs?RedScorpion schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:42:
Danku, en die Porsche is idd zeer stealthy. Beetje matzwart, was echt een top wagen in mijn ogen. Iets wat je inderdaad niet snel zal verwachten van ze.
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2007 20:05 ]
Reflectie my ass...Pollewob schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:11:
Dat paarse is een reflectie van de rode vloer denk ik
De auto zelf was dof grijs, zag er mooi uit
Verwijderd
Ik denk een dagje klikken; het is niet voor niets [verzamel] ipv showcase.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:14:
Wat ik me af vraag, hoe wil je dit beoordeeld hebben? Als snaps van een lekker dagje autos kijken of op de fotografische tour? Want dat maakt nogal veel uit dunkt mij.
Verwijderd
in dat geval, mooie autos.MAX3400 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:15:
[...]
Ik denk een dagje klikken; het is niet voor niets [verzamel] ipv showcase.
Blauwe audi vind ik zo echt wel lelijk, lijkt matte lak. Half pimp/half niet.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Denk een beetje van beide. Door de drukte op zo'n show, lukt het niet altijd om de wagens er knap op te zetten, waardoor je meer het snapshot gevoel krijgt. Soms moet je er best wel wat moeite voor doen om knappe foto's te kunnen maken. Zoals ik in de TS al melde, heb ik voor mezelf getracht ook detail foto's te maken. Maar buiten dat, zou ik natuurlijk graag horen wat jullie van de foto's vinden, en wat aandachtspunten zouden kunnen zijn waar ik de volgende keer op kan letten.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:14:
Wat ik me af vraag, hoe wil je dit beoordeeld hebben? Als snaps van een lekker dagje autos kijken of op de fotografische tour? Want dat maakt nogal veel uit dunkt mij.
Oh wacht die bedoel je. Die was ook in een matkleur.MAX3400 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:57:
[...]
Sorry, ik bedoelde meer de GT... De ene foto is donkergrijs/zwart terwijl de close-up juist lichtgrijs is; daar is iets niet goed gegaan of het was enorm vreemd licht op de beurs?
Maar ook de belichting op de beurs is in het algemeen niet om over naar huis te schrijven. Maar als je foto 9 bekijkt van Pollewob, zie je ook dat die wat matgrijs is. Deze wagen stond in een vaag hoekje.
Die 2e foto van mij is meer van bovenaf en dan vanaf de achterkant genomen, dus wat meer lichtinval vanaf het plafond. Die 1e is van een redelijk laag standpunt genomen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
Deze foto van de motor van de R8 vind ik erg goed gelukt, mooi de nadruk op de letters en de rest mooi vaag, erg goeie dept of field.
http://www.rlasvanbenneko.../imagepages/image161.html
Verder leef ik in tweestrijd met de reeks van de oranje ferrari. De dames (1vd2) mogen er zijn, maar ik kan niet zien om welke ferrari het gaat
http://www.rlasvanbenneko.../imagepages/image174.html
Al met al, een gave reportage!
[ Voor 12% gewijzigd door m4yall op 20-12-2007 11:09 ]