[Cod4] sprint+knife geeft crash

Pagina: 1
Acties:
  • 918 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem in CoD4. Ik heb onder de linker shift sprint zitten en onder linker ctrl knife. Echter in de hektiek wil het nog wel eens voorkomen dat ik deze per ongeluk tegelijk in druk met als gevolg dat CoD4 crasht. Soms kan ik er dan nog uit met ctrl+alt+del maar meestal helpt alleen een hard reset nog maar. Heb ook al geprobeert om de funties onder andere toetsen te zetten maar als ik ze dan tegelijk in druk crasht CoD4 ook.
Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?

Ik draai patch 1.3 en keyboard is een G15.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gebruikt je soms een oudere versie van Logitech Setpoint? Daar zit nl. een bug in dat een of andere keyboard security wizard in beeld komt als je ctrl+shift doet.

[edit] had niet goed gelezen dat het ook bij andere toetsen gebeurt. Dan zal bovenstaand niet de oorzaak zijn denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 18-12-2007 12:39 ]

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik draai de laatse versie van setpoint, versie 4.00 als ik me niet vergis. Maar naar mijn weten is deze driver alleen voor de muis toch?
Daarbij als ik in windows ctrl+shift doet gebeurt er niks :?

EDIT:
Ik ben niet de enige zie ik:
http://www.callofduty4.nl...5d021f53a4dea52169c5362ef

http://forum.i3d.net/tech...od4/18556-ctrl-shift.html

Maar een echte oplossing wordt niet gegeven...

[ Voor 39% gewijzigd door BeaM-R op 18-12-2007 15:22 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 19:34

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Dat heb ik dus ook.. alleen heb ik de knoppen omgedraaid ... ps dit is bij versie 1.4

[ Voor 17% gewijzigd door lawaai op 28-12-2007 11:51 ]

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 12:31
Ik heb zelfde bug... Maar dat ligt niet aan je bindings, maar ook gewoon ctrl+shift geeft die crash.

Verwijderd

Op de website van Logitech zijn nieuwe drivers te downloaden voor de G15, dit was voor mij de oplossing van het probleem.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:31
Ik heb het ook, gebruik de G15. Sprint staat op Alt en knife staat op Shift. Ik heb dus geen last van de taal wisselen en Control gebruik ik om te gaan liggen (bijna nooit dus). Wat ik al heb geprobeerd:

- Xfire uit
- Nieuwste G15-drivers
- Nieuwste nVidia-drivers (8800GTS)
- Snel wisselen van invoertaal uitgezet.

Heeft allemaal niet geholpen, iemand nog een idee? De toetsen remappen naar bijvoorbeeld het scrollwiel is geen optie, daarop heb ik een nade en op de knoppen aan de zijkant van de muis heb ik Teamspeak bediening.

Verwijderd

De oplossing is het verwijderen van je ongebruikte toetsenbord en taal instellingen. crl + shift geeft namelijk een verandering van taal en alt+ shift geeft een verandering in toetsenbord layout (of andersom). toen ik alleen internationaal en alleen de taal nedelands had ingesteld en de overige toetsenbord instellingen had verwijderd was het probleem bij mij opgelost.

Dus ga naar configuratiescherm -> landinstellingen -> tabblad talen -> details -> zorg dat hier 1 toesten bord staat en 1 taal. Bij mij is dat NL en vs internationaal.

suc6
Pagina: 1