Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HE you guy's

wilde alleen ff weten of iemand misschien een manier heeft om de simblock te unblocken want ze hebben een (grapje):( uitgehaald maar ik heb het papiertje niet meer met de code erop.

dus misschien is er een proggie die dat kan unblocken???

het is een libertel gsm model MN1.
meer staat er neit op...

TNX

ShArKeY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.

Laat hem een uur in water liggen en daarna op de kachel leggen. W88 tot ie weer helemaal droog is .. en TADA!!! doet 't weer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Op woensdag 14 februari 2001 16:42 schreef Raptor20 het volgende:
Yep.

Laat hem een uur in water liggen en daarna op de kachel leggen. W88 tot ie weer helemaal droog is .. en TADA!!! doet 't weer! ;)
Wat ook wel eens wil helpen is de telefoon in een pan met verse tomaten soep gooien. Alleen zelf gemaakt want die soep van bijv. Cup a Soup is niet goed, die unlockt em niet maar locked em juist. Even 15 min laten sudderen en dan rustig, let wel, rustig uit de pan vissen, met een hengeltje ja. Even in de droger stoppen en klaar is sharkey. Let wel, doe de droger op het anti-kreukprogramma, anders werkt het niet.

Makkie toch? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 16:31
Op woensdag 14 februari 2001 17:48 schreef Phreak het volgende:

[..]

Wat ook wel eens wil helpen is de telefoon in een pan met verse tomaten soep gooien. Alleen zelf gemaakt want die soep van bijv. Cup a Soup is niet goed, die unlockt em niet maar locked em juist. Even 15 min laten sudderen en dan rustig, let wel, rustig uit de pan vissen, met een hengeltje ja. Even in de droger stoppen en klaar is sharkey. Let wel, doe de droger op het anti-kreukprogramma, anders werkt het niet.

Makkie toch? 8-)
Whoehahahahahaaaa ik kom nie meer bij!! :) ;)

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 09:43

Floor-is

5.2

<font size=3> HAhahahaha</font>

Lijkt me duidelijk dat dit niet hier thuishoort :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.