Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aansluitpolen van connector

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had een verloopje van een nokia N73 aansluitconnector naar een minijackingang voor een hoofdtelefoon in stereo. De draadjes zaten er alleen zo beroerd aan, dat nu ze los zijn, ik in de connector niet meer kan zien waar ze aangesloten waren. Ik wil mijn telefoon op een (stereo) versterker aan sluiten. Welke polen heb ik daarvoor nodig? Bestaat daar een standaard aansluitschemaatje voor ?
Vriendelijke groet, Siûrd
O-)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Gewoon ander verloopkabeltje halen?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 10:14
http://pinouts.ru/Cellula...ia/nokia_pop_pinout.shtml
Even googlen op de pinout van de pop-port van Nokia telefoons...

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Dit heeft niets met casemodding te maken, en is blijkbaar gemakkelijk te vinden met google. Volgende keer graag wat beter uitkijken waar je het zet, en of je het zelf niet snel kan vinden.
Slotje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.